صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مدیرعامل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: سهام ارزش مالکانه در قالب بخشی از سهام شرکت سهند تا ۲ هفته آینده به فرهنگیان عرضه می‌شود و اکنون عملیات اجرایی این موضوع و مراحل اجرایی این کار در حال انجام است.

به گزارش شهرآرانیوز حمیدرضا نجف‌پور کردی روز پنجشنبه در چهل و دومین جلسه رسمی کمیته ارزش مالکانه با مرور اقدامات انجام شده به ویژه در ۶ ماه گذشته و با بررسی گزارش هلدینگ‌ها با توجه به مصوبات کمیته ارزش مالکانه و میزان تحقق آن، اظهار داشت: برای پیشبرد گام‌های بعدی عملیاتی شدن طرح ارزش مالکانه اقدامات مربوط به انتقال سهام برخی شرکت‌های موسسه به شرکت سهند و تخصیص سهام آن به این شرکت به طور جدی در دستور کار قرار دارد و فرایند افزایش سرمایه و ثبت شرکت‌ها بزودی پایان می‌یابد.

وی ادامه داد: طرح ارزش مالکانه موضوعی برگشت‌ناپذیر است و در دوره‌های گذشته کار‌های خوبی برای اجرای آن شد و در دوره مدیریتی جدید عزم جدی و جهادی موجب شد ریل‌گذاری از گذشته امروز به طور شفاف شود و کار در مسیر اجرایی قرار گیرد.

مدیرعامل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان تصریح کرد: اگر دستگاه‌ها نسبت به اولویت‌های راهبردی مجموعه برنامه‌ریزی، ظرفیت‌سازی و عزم همگانی داشته باشند هیچ کاری زمین نخواهد بود و بر این قاعده به ظرفیت‌سازی برای تحقق ارزش مالکانه به عنوان مطالبه دیرینه فرهنگیان مکلف هستیم.

نجف‌پور کردی با اشاره به اهمیت اجرای طرح ارزش مالکانه و با تاکید بر نقش‌آفرینی اعضای صندوق و معلمان در تحقق این هدف مهم، امروز در حکمی محمدحسن صدقی معلم سرشناس، برجسته و منتخب عضو صندوق ذخیره فرهنگیان و عضو باسابقه کمیته عالی ارزش مالکانه را به عنوان دبیر کمیته منصوب و ابراز امیدواری کرد همه دست اندرکاران این طرح عظیم با جدیت و سرعت جهت اجرای صحیح طرح همکاری و مشارکت کنند.

همچنین در این کمیته اعضای هیات امنا بر ضرورت پیگیری مجدانه و تلاش‌های بی‌وقفه برای به نتیجه رساندن طرح ارزش مالکانه در سریع‌ترین زمان ممکن تاکید کردند.

منبع: ایرنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
۰۳:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۷
فرهنگیان هم خدایی دارند صندوق ذخیره فرهنگیان خیلی کارها می توانست در حق فرهنگیان شاغل و بازنشسته انجام دهد وعده ی وام داد وعمل نکرد ما کلیه ی کسانی را که در صندوق تخلف کردند واگذار می کنیم به خدا این پول ها حق زن وبچه های ماست