صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رئیس اداره هنری سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس و در راستای فضاسازی شهری با این مضمون سه هزار و ۳۰۰ متر نقاشی دیواری در سطح شهر اجرا شد.

به گزارش شهرآرانیوز، علی مسافری با اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به آغاز هفته دفاع مقدس و ایجاد حس و حال این دهه در بین شهروندان از طریق فضا سازی شهری چهار هزار بیرق، چهار هزار آویز ستونی و اهتزاز هزار و ۵۰۰ پرچم جمهوری اسلامی در سطح شهر استفاده شده است.

وی با اشاره به اکران دیالوگ‌های ماندگار تاریخ سینما ایران در سطح شهر نیز افزود: یکی دیگر از اقدامات مدیریت شهری در راستای فضاسازی شهری، هشتک لبخند تو خلاصه خوبی‌ها بود، که در این طرح تصاویر شهدای ارزشمند جنگ تحمیلی استفاده شده است.

مسافری همچنین ادامه داد: در کنار فضاسازی شهری، طراحی یادمان شهدای گمنام یکی دیگر از رویداد‌های شهری به مناسبت گرامیداشت این هفته است که به همین منظور رونمایی از چهار المان شهید گمنام در دستور کار قرار دارد.

رئیس اداره هنری سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد همچنین بیان کرد: به مناسبت هفته دفاع مقدس و در طرحی با عنوان «روشنای شهر»، نزدیک به سه هزار و ۳۰۰ متر نقاشی دیواری در قالب ۱۰ دیوار نگار سطح یک انجام شده است.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.