صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

تشکیل کمیته موقت میان خطیر و نکونام

  • کد خبر: ۱۸۶۹۶۱
  • ۱۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۱
قرار است یک کمیته موقت میان علی خطیر و جواد نکونام تشکیل شود تا دو طرف

گروه ورزش|شهرآرانیوز، بعد از جلسه‌ای که با حضور پیشکسوتان استقلال، مدیرعامل و سرمربی استقلال برگزار شد و خطیر و نکونام آشتی کردند، قرار شد یک کمیته موقت میان دو طرف تشکیل شود.

هدف از تشکیل این کمیته ایجاد وفاق و دوستی بیشتر میان مدیریت و کادر فنی است. علی جباری، پیشکسوت باشگاه استقلال که در این جلسه حضور داشت درباره تشکیل چنین کمیته‌ای توضیحاتی دارد: «یک کمیته موقت بین نکونام و خطیر تشکیل خواهد شد. ما پیشنهادش را دادیم و باشگاه هم اجراء خواهد کرد. دو طرف هم موافق بودند. این کمیته متشکل از بزرگان استقلال است که نقشش این است که صحبت‌ها و خواسته‌ها از سوی دو طرف انتقال داده شود و این کمیته به اطلاع دو طرف برساند.»

جباری ادامه داد:«احساس می‌کنیم تا عادی شدن روابط نکونام و خطیر بودن این کمیته به استقلال کمک خواهد کرد. بعد که اوضاع مطلوب شد این کمیته هم دیگر به فعالیت ادامه نخواهد داد. درواقع یک کمیته موقت است تا اوضاع را بهتر کند. یعنی ما به عنوان استقلالی‌ها قدیمی دوست داریم روابط نکونام و خطیر بهتر شود و برای رسیدن به این هدف تلاش خواهیم کرد.»

به این ترتیب باید منتظر اتفاقات مطلوب‌تر در باشگاه استقلال بود واحتمالا از این پس دیگر تنش کمتری میان مدیریت و سرمربی به وجود خواهد آمد.  

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.