صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی از وجود ۳۰ درصد کل خانه‌های ویژه مراکز شبه خانواده کشور در این استان خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ مسعود فیروزی امروز ۱۳ مهر در مراسم اختتامیه دومین جشنواره فرزندان آفتاب هشتم در تالار همدم مشهداظهار کرد: سازمان بهزیستی با ۱۷۰ فعالیت مستمر و ۶۰ وظیفه سازمانی به عنوان نهادی اجتماعی-اورژانسی برای کمک به نیازمندان در راستای به زیستن در زندگی شان آماده است.

وی ادامه داد: مهرماه در تقویم ما، بهار جامعه هدف ماست؛ بیش از ۱۵ مناسبت اختصاصی ویژه گروه‌های مختلف تحت حمایت بهزیستی، اهمیت خدمت رسانی ما را بیشتر می‌کند.

فیروزی با اشاره به مراکز شبه خانواده و فرزندان این مراکز عنوان کرد: خراسان رضوی ۳۰ درصد خانه فرزندان شبه خانواده و ۱۸۰۰ فرزند ساکن این خانه‌ها را در سراسر کشور دارد که آمار قابل توجهی است.

وی اضافه کرد: در حال حاضر، ۱۰۰ خانه فرزند در سراسر استان دایر است و به خدمت رسانی به این عزیزان مشغولند.

مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: جامعه خلاء فرهنگی در مواجهه با کودکان شبه خانواده دارد و این وظیفه ماست تا ساختار ارتباطی موثر را به وجود آوریم؛ لذا تلاش کردیم تا با برگزاری جشنواره‌های مختلف آن‌ها را پویا و با نشاط نگه داریم.

فیروزی یادآور شد: در دومین جشنواره فرزندان آفتاب هشتم، ۱۷۰۰ نفر در ۴ رویکرد اعتقادی، فرهنگی، ورزشی و مهارتی در ۲ بخش دختران و پسران شرکت کردند که در نهایت ۹۱ نفر برگزیده شدند.

گفتنی است در حاشیه این مراسم و با حضور یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی به شکل نمادین از تنی چند از فرزندان شبه خانواده عنوان این جشنواره تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.