صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

سازمان اطلاعات و امنیت داخلی رژیم صهیونیستی به هلاکت پنج افسر خود در عملیات «طوفان الاقصی» اذعان کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، سازمان اطلاعات و امنیت رژیم صهیونیستی (شاباک) اعلام کرد که طی حمله نیرو‌های حماس به شهرک‌های صهیونیست‌نشین اطراف غزه، پنج افسر اطلاعاتی این سازمان به هلاکت رسیده‌اند.

همزمان فرماندهی پلیس رژیم صهیونیستی نیز خبر داد که چهار تن دیگر از نیروهایش در جریان عملیات رزمندگان مقاومت کشته شده‌اند.

در این راستا کانال ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی آخرین آمار تلفات صهیونیست‌ها را ۶۰۰ کشته و بیش از ۲۰۰۰ زخمی اعلام کرد.

همزمان با این گزارش، وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای اعلام کرد از آغاز درگیری تاکنون بیش از ۲۰۴۸ مجروح به بیمارستان‌ها منتقل شده‌اند که از این تعداد، وضعیت ۲۰ نفر وخیم است و ۳۳۰ نفر دیگر نیز در وضعیت خطرناکی قرار دارند.

کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی خبر داد هنوز کار جمع آوری اجساد از جشنی که دیروز در مجاورت غزه بر پا بود، ادامه دارد و همچنین در دیگر مناطق شمار کشته‌ها بسیار زیاد و «بسیار هم دردناک» است و این آمار افزایش خواهد یافت.

عملیات بی نظیر حماس در اراضی اشغالی روز گذشته با نام «طوفان الاقصی» آغاز شد و سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی گفت که نفوذ کماندو‌های فلسطینی در جریان یورش اخیر به شهر‌های اراضی اشغالی از هوا، زمین و دریا صورت گرفته است.

براساس گزارش یدیعوت آحارانوت، وی افزود: «قایق‌های کوچک از دریا آمدند، پاراگلایدر‌ها از هوا و ده‌ها نیروی جنگجوی فلسطینی نیز از طریق فنس‌هایی که شهرک‌های اسرائیلی را از غزه جدا می‌کند وارد شده‌اند».

منبع: فارس

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.