صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

سرپرست معاونت پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: در راستای رفع بحران کمبود معلم در استان طی دیروز و امروز هزار معلم جدید به مدارس مقطع ابتدایی استان اضافه شد.

صفدر سلطانی روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز با بیان اینکه علت اصلی کمبود شدید نیروی انسانی در این استان بازنشستگی زیاد همکاران است، بیان کرد: باتوجه به عدم پذیرش کامل سهمیه جذب معلم در آزمون استخدامی اخیر، پیگیری‌های انجام شده و رفع ایرادات، با تدبیری که در استان صورت گرفت هزار نفر از داوطلبان آزمون استخدامی که حد نصاب نمره را کسب کرده بودند، برای مقطع ابتدایی جذب شدند.

وی افزود: به این ترتیب از امروز به بعد با افزوده شدن نیروی انسانی در مقطع ابتدایی دیگر مشکل کمبود نیروی انسانی در این بخش نداریم.

سرپرست معاونت پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش خراسان رضوی ادامه داد: ما همچنان در حوزه متوسطه و هنرآموزی تعداد ۲هزار نفر کمبود نیرو داریم که با مشارکت همکاران در حال پوشش این کمبود هستیم تا در دو هفته آینده در این بخش نیز نیرو افزوده شود.

سلطانی در نهایت تأکید کرد: خوشبختانه مشارکت شاغلان فرهنگی در زمینه جبران کمبود معلم در استان مطلوب است و پیگیری‌ها برای مدیریت این مشکل همچنان با قوت ادامه دارد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.