صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

ایران خودرو از آغاز فروش فوری وانت آریسان ۲ به صورت اقساطی با موعد تحویل ۲۰ روزه ویژه مهر ۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، گروه صنعتی ایران خودرو طرح فروش نقدی و اقساطی فوری وانت آریسان ۲ دوگانه سوز را از روز چهارشنبه ۱۹ مهرماه به مدت یک هفته به اجرا می‌گذارد.

این طرح فروش که به صورت اقساطی انجام می‌شود از روز چهارشنبه ۱۹ مهر در سایت فروش شرکت ایران خودرو فعال می‌شود. قیمت قطعی آریسان ۲ از سوی شرکت ایران خودرو ۳۸۳ میلیون تومان اعلام شده است.

گفتنی است، خودروی وانت آریسان۲ دارای موتور قوی XU ۷ P-CNG، گیربکس تقویت شده BE، شاسی یک‌پارچه با کابین بار مجزا، زاپاس‌بند زیر کابین بار در انتهای خودرو، مخزن گاز ۷۵ لیتری و باک بنزین ۴۰ لیتری و افزایش شتاب در کنار کاهش مصرف است.

در اطلاعیه ایران خودرو آماده است: 

به اطلاع عموم متقاضیان محترم و نمایندگی‌های مجاز میرساند، شرکت ایران خودرو در راستای ایجاد امکان ثبت نام و فرصت برابر برای همه متقا ضیان خودرو و ایجاد ساز وکار شنا سایی و عر ضه خودرو به مصرف کنندگان واقعی طرح فروش نقد و اقساط خودروی وانت آریسان ۲ دوگانه سوز، بدون کنترل پلاک فعال و ثبت نام‌های قبلی با موعد تحویل حداکثر ۲۰ روزه را با شرایط جدول ذیل ارائه می‌نماید:

نکته:
در این طرح قیمت خودرو به صورت قطعی و بر اساس قیمت مصوب زمان ثبت نام می‌باشد و مبالغ ودیعه اولیه و چک‌های اقساط به شرح جدول ذیل است. در این طرح صرفاً چک صیاد بنفش از متقاضی و یا شخص ثالث دریافت می‌گردد و وضعیت اعتباری سفید صادر کننده چک از طریق سامانه بانک مرکزی مورد نیاز می‌باشد.

زمان شروع این طرح از روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۷/۱۹ بوده و تا تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت.

منبع: فرارو

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.