صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

کارگاه‌های قرآنی ویژه کودکان در حرم مطهر رضوی همه روزه در خدمت زائران کوچک امام مهربانی‌ها بوده و سعی کرده با شیوه‌های شاد و جذاب، مفاهیم دینی و آموزه‌های قرآنی را به آنان آموزش دهد.

به گزارش شهرآرانیوز، رئیس دارالقرآن الکریم حرم مطهر رضوی هدف از برگزاری این کارگاه‌های قرآنی را آشنایی کودکان با آموزه‌های دینی و مفاهیم اسلامی عنوان کرد و افزود: در حال حاضر کارگاه‌های قرآنی ویژه کودکان در دارالقرآن الکریم و رواق حضرت زهرا (س) حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

محمد رضا احمدی‌زاده ادامه داد: فضای کارگاه‌های قرآنی بسیار شاد و مفرح است و آیتم‌های متنوعی ویژه کودکان از جمله رنگ آمیزی، آداب زیارت، آموزش کاردستی، شعر و سرود، حفظ آیات و احادیث، صلوات خاصه حضرت رضا (ع)، آموزش آیات کاربردی، آشنایی با اعمال عبادی همچون روزه و نماز در قالب قصه، بازی قرآنی و مشارکتی، امام‌شناسی و آموزش سیره معصومان (ع) تدارک دیده شده است.

وی افزود: کارگاه‌های قرآنی دارالقرآن الکریم حرم مطهر رضوی واقع در صحن جمهوری اسلامی همه روزه از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۳:۳۰ و کارگاه قرآنی رواق حضرت زهرا (س) واقع در صحن آزادی از ساعت ۱۰ تا ۱۳ میزبان کودکان پنج سال به بالا است.

وی یادآور شد: از ابتدای سال جاری، ۹۳ کارگاه قرآنی ویژه کودکان در حرم مطهررضوی دایر شده که ۲ هزار و ۹۴۹ نوآموز از آموزش‌های این کارگاه‌ها بهره‌مند شده‌اند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.