صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با اشاره به حمایت‌های مختلف دولت از جوانی جمعیت گفت: دولت مصمم است قانون‌های مرتبط با خانواده را از روی کاغذ به میدان عمل بیاورد.

به گزارش شهرآرانیوز، انسیه خزعلی روز جمعه در دومین دور سفر رئیس جمهور و اعضای هیات دولت به استان فارس در آیین جشن ازدواج یکهزار زوج جوان استان فارس اظهار داشت: دولت برای اجرایی سازی قانون جوانی جمعیت در تامین مسکن مصمم است.

وی عبور از بحران جمعیت را یکی از اولویت‌های اصلی دولت دانست و بیان کرد: برای افزایش جمعیت تامین مسائل اقتصادی بُعد خانوار به صورت جدی از سوی دولت دنبال می‌شود.

خزعلی تاکیدکرد: دولت با برنامه‌های عملیاتی نسبت به کاهش دغدغه‌های فکری خانواده‌ها مصوبات خوبی تاکنون اجرا کرده است.

وی گفت: امیدواریم همه روزه شاهد تعالی خانواده در جمهوری اسلامی ایران باشیم.

در این آیین با حضور معاون رئیس جمهور ۲ هزار و ۲۳۴ قطعه زمین جوانی جمعیت به متقاضیان و یک واحد آپارتمان به خانواده طلبه دارای چهارقلو اهدا شدهمچنین خزعلی در آیین افتتاح تنها موسسه آموزش عالی غیر انتفاعی ویژه دختران در منطقه جنوب و جنوب غرب شیراز اظهار داشت: بانوان ایران اسلامی نیمی از جامعه هستند و زنان و دختران در ساختن جامعه‌ای نوین و سالم نقش مهمی دارند.

وی اظهارکرد: زنان و دختران این سرزمین باید به صلاح علم، دانش و ایمان مجهز باشند تا علاوه بر ایجاد نقشی موثر در ساختن جامعه، خانواده‌ای متعالی را پرورش دهند.

خزعلی از برگزاری همایش خانواده با ۹ کارگروه خبرداد و گفت: هدف این همایش ایجاد فرهنگ متعالی خانواده، زدودن برخی فرهنگ‌ها و آداب و رسومی که می‌تواند مانع ازدواج شود.

وی افزود: امیدواریم دولت حرکت‌هایی که در روستا برای دهه ۶۰‌ها ایجاد و شروع کرده را ادامه دهد و موجب مهاجرت معکوس به روستا‌ها شود.

منبع: صداوسیما

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.