صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: هوای خنک تا صبح دوشنبه در سطح استان ماندگار است، اما از روز‌های دوشنبه و سه‌شنبه روند افزایش دما آغاز می‌شود.

زهرا مبشری در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز اظهار کرد: طبق تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی همچنان احتمال بارش به صورت رگبار‌های پراکنده در نوار شمالی، شرقی و جنوبی استان وجود دارد، اما بارش‌ها حجم زیادی نخواهد داشت.

وی افزود: در ساعات شب و اوایل صبح فردا تشکیل مه و کاهش دید در محور‌های شمالی دور از انتظار نیست. همچنین امروز در نیمه شمالی و فردا در نوار شرقی شاهد افزایش باد خواهیم بود که در برخی ساعات وزش باد نسبتاً شدید است.

به گفته وی، هوای خنک تا روز دوشنبه در سطح استان ماندگار است، اما از روز‌های دوشنبه و سه‌شنبه روند افزایش دما آغاز می‌شود. همچنین امروز و فردا در مشهد پدیده خاص جوی نخواهیم داشت.

وی با اشاره به اینکه طی همین مدت کلانشهر مشهد نوسانات دمایی ۸ و ١٢درجه را به ثبت رسانده است، گفت: امروز دمای هوای این کلانشهر در گرم‌ترین ساعات به ٢٠درجه خواهد رسید و در خنک‌ترین ساعات همچنان ۸درجه خواهد بود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی اضافه کرد: در ۲۴ساعت گذشته باخرز با ٢درجه و شهرستان داورزن با دمای هوای ٢۴درجه به ترتیب خنک‌ترین و گرم‌ترین شهر‌های خراسان رضوی بوده‌اند. همچنین بیشترین شدت وزش باد از شهرستان تایباد با سرعت ۴٧کیلومتر بر ساعت گزارش شده است.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.