صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

ایجاد ۷۲ معبر پاییزی در ۳۵ بوستان مشهد

  • کد خبر: ۱۸۸۸۸۶
  • ۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۳
مدیرکل بهبود محیط زیست شهری شهرداری مشهدمقدس گفت: برای خلق زیبایی‌های پاییز تمهیداتی در ۷۲معبر پارکی اندیشیده شده است و شهروندان می‌توانند با مراجعه به این مکان‌ها از زیبایی آن بهره‌مند شوند.

حامد فیض‌الهی در گفت‌وگو با شهرآرانیوز، در این خصوص اظهار کرد: با شروع فصل پاییز و خزان درختان و ریزش برگ‌های خزان کرده، در راستای بهره‌مندی شهروندان از زیبایی‌های پاییز با هماهنگی‌های صورت گرفته با مناطق سیزده‌گانه، ۷۲معبر پاییزی در ۳۵بوستان منتخب سطح شهر ایجاد می‌شود.

وی افزود: با توجه به اینکه نظافت بوستان‌های سطح شهر باید به صورت روزانه و مستمر انجام شود، مقرر شده از ابتدای آبان‌ماه در بخش‌هایی که معبر پاییزه ایجاد شده، عملیات نظافت و جمع‌آوری برگ‌های پاییزه به صورت هفتگی انجام شود.

مدیرکل بهبود محیط زیست شهری شهرداری مشهدمقدس خاطرنشان کرد: این معابر در بوستان مهر منطقه یک، بوستان‌های پردیس و حجاب در منطقه دو، بوستان بهار در منطقه سه، بوستان‌های بهشت، بسیج و ارم در منطقه چهار، بوستان‌های وحدت، فروغی، رستگار، رضوی و گلشهر در منطقه پنج، بوستان‌های رجا، محمدیه، پامچال و نصرت در منطقه شش، بوستان‌های غدیر، میرزا کوچک‌خان و سلام در منطقه هفت، بوستان‌های کوهسنگی و باغ ملی در منطقه هشت، بوستان‌های وکیل‌آباد، لاله و فردوس در منطقه ۹، بوستان‌های شاهد، نیلوفر آبی، احسان، ورزش و کاج در منطقه ۱۰، بوستان‌های ملت، گلها، مینا و پروانه در منطقه ۱۱، بوستان نیایش در منطقه ۱۲ و بوستان شهید فهمیده در منطقه ثامن ایجاد می‌شود.

وی بیان کرد: اعتقاد ما این است که برگ زباله نیست و می‌توان استفاده‌های بهتری از آن داشته باشیم؛ به همین منظور پس از جمع‌آوری و انتقال برگ‌ها به محل نگهداری، به خاک‌برگ و کمپوست تبدیل می‌شود.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.