صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رییس اتحادیه صنف طلا و جواهر مشهد گفت: نرخ ارز و طلا که با درگیری میان حماس و رژیم صهیونیستی با افزایش ناگهانی مواجه شده بود، در حال بازگشت به نرخ عادی خود است.

یوسف تقی‌زادگان در گفتگو با شهرآرانیوز در خصوص وضعیت قیمت طلا، سکه و ارز پس از درگیری میان حماس و رژیم صهیونیستی گفت: با توجه به اینکه انس جهانی به ۱۸۳۰ دلار رسیده بود که منجر به کاهش قیمت طلا نیز شده بود، اما با آغاز درگیری میان حماس و رژیم صهیونیستی انس جهانی حدود ۱۰۰ دلار افزایش داشت و به حدود ۱۹۳۰ دلار نیز رسید.

وی افزود: در داخل ایران نیز به همان نسبت دلار که تا ۴۸ هزار تومان کاهش پیدا کرده بود، ناگهان تا بیش از ۵۲ هزار تومان افزایش پیدا کرد.

رییس اتحادیه صنف طلا و جواهر مشهد ادامه داد: سکه نیز در حالیکه به مرز ۲۷ میلیون تومان و خورده‌ای کاهش پیدا کرده بود تا ۳۰ میلیون تومان نیز افزایش داشت.

تقی‌زادگان خاطرنشان کرد: در حال حاضر تمامی نرخ‌ها در حال بازگشت به شکل عادی خود است. دلار نیز مقداری افت داشته و به ۵۰ هزار و ۸۰۰ تومان رسیده است. طلا نیز که تا بیش از ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان افزایش پیدا کرده بود به ۲ میلیون و ۳۸۰ هزار تومان رسیده است.

وی گفت: تمامی این نرخ‌ها بستگی به تداوم درگیری میان حماس و رژیم صهیونیستی دارد. فکر می‌کنم نرخ طلا و ارز روی همین قیمت‌ها باقی بماند و بین ۵۰ هزار تومان نوسان داشته باشد که کاملا معمولی و طبیعی است. امیدوارم این درگیری هر چه زودتر خاتمه پیدا کند.

رییس اتحادیه صنف طلا و جواهر مشهد در خصوص وضعیت بازار در زمان افزایش ناگهانی قیمت طلا و ارز بیان کرد: همیشه زمانی که طلا به صورت جهشی افزایش پیدا می‌کرد، مردم برای خرید اقدام می‌کردند، اما آن افزایش قیمت ناگهانی هیچ تغییری در بازار به وجود نیاورد و بازار کاملا راکد بود.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.