صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

به‌روزرسانی‌های جدید یوتیوب شامل ویژگی‌های جدیدی است؛ یکی از آن‌ها طوری است که وقتی سازنده ویدئو کلمات «لایک» (Like) و «سابسکرایب» (Subscribe) را می‌گوید، یوتیوب نشانه‌های بصری‌ای را روی این دکمه‌ها فعال می‌کند.

شهرآرانیوز - «لایک و سابسکرایب» برای هر کسی که به‌طور منظم در یوتیوب ویدئو تماشا می‌کند، یک شعار آشناست. اما با برخی تغییرات جدید که یوتیوب در پلتفرم پخش ویدیو خودش داده است، این کلمات بیشتر از همیشه در معرض شما قرار می‌گیرند. در بخشی از به‌روزرسانی‌های اخیر، وقتی سازنده ویدئو کلمات «لایک» یا «سابسکرایب» را می‌گوید، یوتیوب یک نشانه بصری روی این دکمه‌ها اضافه می‌کند تا از شما بخواهد که روی آن‌ها کلیک کنید.

اما اگر کسی ویدیویی ۱۰ دقیقه‌ای بسازد و در آن مدام بگوید «لایک و سابسکرایب» این ویژگی چطور کار خواهد کرد؟ به گفته سخنگوی یوتیوب، محدودیت‌هایی درباره کاربرد این ویژگی وجود دارد: انیمیشن دکمه‌های لایک و سابسکرایب تنها سه بار در هر ویدیو فعال می‌شوند. در یک ویدئو سه دقیقه‌ای بیشتر از یک‌بار ظاهر نمی‌شوند.

یوتیوب به‌روزرسانی‌های دیگری هم داشته است:

  • امکان فشار دادن و نگه‌داشتن انگشت روی یک ویدیو برای بالا بردن سرعت آن به ۲ برابر؛ شبیه به روشی که در TikTok وجود دارد.
  • راهی برای قفل‌کردن صفحه نمایش در تلفن همراه و تبلت تا از ضربه‌های تصادفی جلوگیری شود.
  • ادغام تب "کتابخانه" و «صفحه حساب» در یک برگه جدید.
  • جستجوی آهنگ با خواندن یا زمزمه‌کردن بخشی از آن.
  • بهبود تجربه یوتیوب در تلویزیون‌های هوشمند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.