صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

فرماندار مشهدمقدس گفت: اقدامات ما در حوزه امر به معروف و نهی از منکر، مشتمل بر فرهنگ سازی است. چون فریضه امر به معروف و نهی از منکر یک موضوع اجتماعی است که همه باید به آن توجه کنند.

محسن داوری در حاشیه برگزاری چهارمین جشنواره امر به معروف و نهی از منکر «مفلحون» در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز اظهار داشت: فریضه امر به معروف و نهی از منکر از مباحث مهم و بسیار موثر جامعه است که اگر به درستی انجام شود، بخشی از حوزه‌های نظارتی و مشکلات و مسائل جامعه برطرف می‌شود.

وی افزود: اقدامات ما در حوزه امر به معروف و نهی از منکر، مشتمل بر فرهنگ سازی است. چون فریضه امر به معروف و نهی از منکر یک موضوع اجتماعی است که همه باید به آن توجه کنند. این موضوع صرفا مربوط به دولت یا یک جریان و بخش و حوزه خاص نیست.

داوری خاطرنشان کرد: اگر این موضوع در جامعه به گونه‌ای اتفاق بیفتند که همه آن را تبلیغ و اجرا کنند، بسیاری از مشکلات برطرف می‌شود.

فرماندار مشهدمقدس تاکید کرد: قشر‌های مختلف هم باید در حوزه وظایف خود، به این موضوع بپردازند. بخشی از وظایف مربوط به امر به معروف و نهی از منکر، بومی است. ولی در بعضی از حوزه‌ها اختصاصی است و به هر صنف به صورت خاص ارتباط دارد. توجه به این موضوع، مسائل قشری و صنفی ما را نیز برطرف می‌کند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.