صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

افزایش ۲۴ درصدی پرواز‌های خارجی فرودگاه مشهد

  • کد خبر: ۱۹۰۱۰۸
  • ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۴
مدیرکل فرودگاه‌های خراسان‌رضوی گفت: در مجموع در نیمه نخست امسال ۲۹هزار و ۲۵۵پرواز در این فرودگاه انجام شد و ۳میلیون و ۸۶۷ هزار و ۴۹۹ مسافر در این فرودگاه جابه‌جا شدند که از این تعداد ۲۲ هزار و ۶۲۷ پرواز داخلی هستند.

به گزارش شهرآرانیوز، محمود امانی‌ افزود: در این بازه زمانی ۶ هزار و ۶۲۸ پرواز خارجی در فرودگاه مشهد انجام شد و ۸۵۶ هزار و ۲۲ مسافر پرواز خارجی جابه‌جا شدند که جابه‌جایی مسافران نیز ۱۲درصد رشد داشته است.

وی اضافه کرد: در مجموع در نیمه نخست امسال ۲۹هزار و ۲۵۵ پرواز در این فرودگاه انجام شد و  ۳میلیون و ۸۶۷ هزار و ۴۹۹ مسافر در این فرودگاه جابه‌جا شدند که از این تعداد ۲۲ هزار و ۶۲۷ پرواز داخلی هستند.

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان‌رضوی گفت: بیشترین پرواز داخلی در شش ماهه نخست امسال در مسیر مشهد-تهران با ۵هزار و ۱۵۵پرواز و جابه‌جایی ۷۰۳ هزار و ۷۳۷ مسافر انجام شد و بیشترین سهم پرواز خارجی نیز در مسیر مشهد-‌نجف با هزار و ۲۴۰ پرواز و جابه‌جایی ۱۵۵ هزار و ۸۱۷ مسافر بوده است.

امانی افزود: پروازهای خارجی این فرودگاه به ۱۵ مسیر خارجی با ۱۰ شرکت هواپیمایی داخلی و ۱۰ شرکت خارجی انجام شده است.

فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد با گستره ۵۴۰هکتاری، پس از مهرآباد تهران دومین فرودگاه پرترافیک کشور است که به طور میانگین روزانه ۱۸۰پرواز و در زمان اوج مسافرت‌ها تا ۲۵۰ پرواز ورودی و خروجی روزانه در آن انجام می‌شود.

منبع: ایرنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.