صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

نساجی مازندران در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا دوشنبه ۱ آبان به مصاف نوبهار ازبکستان خواهد رفت.

به گزارش شهرآرانیوز، تیم‌های نوبهار ازبکستان و نساجی مازندران در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا در گروه D دوشنبه ۱ آبان از ساعت ۱۹:۳۰ در ازبکستان با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

شاگردان مهدی رحمتی که کار خود در آسیا را با پیروزی دو بر صفر مقابل مومبای سیتی در هند آغاز کردند، در هفته دوم مقابل یاران نیمار در ورزشگاه آزادی حرفی برای گفتن نداشتند و با نتیجه ۳ بر صفر مغلوب الهلال عربستان شدند.

نساجی که وضعیت مطلوبی هم در لیگ برتر ندارد، از ۶ بازی خود در ایران ۵ امتیاز کسب کرده و در آخرین دیدار خود در لیگ برتر نیز مقابل آلومینیوم اراک شکست خورد.

اما خبر امیداورکننده برای مازنی‌ها بازگشت مهرداد عبدی، کاپیتان نساجی به تمرینات این تیم است. عبدی که در هفته نخست لیگ قهرمانان آسیا مقابل مومبای سیتی به دلیل مصدومیت از بازی خارج شده بود، چند هفته از میادین دور بود. حالا که دوران نقاهت خود را پشت‌سر گذاشته و در دیدار با آلومینیوم نیز روی نیمکت نشست به نظر می‌رسد بتواند در دیدار با نوبهار برای نساجی به میدان برود.

در سوی دیگر میدان نوبهار ازبکستان عملکرد خوبی در ۲ هفته ابتدایی لیگ قهرمانان آسیا داشته است. نوبهار علاوه بر پیروزی مقابل مومبای سیتی توانسته الهلال را در خانه متوقف کند که امتیاز ارزشمندی برای ازبک‌ها در لیگ قهرمانان آسیا محسوب می‌شود.

با توجه به توقف کردن تیم مدعی الهلال توسط نوبهار به نظر می‌رسد نساجی برای صعود از گروه D کار سختی دارد و باید مقابل رقیب مستقیم خود برای صعود از این گروه به چیزی جز برد فکر نکند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.