صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رهبران مقاومت فلسطین با سیدحسن نصرالله دیدار کردند

  • کد خبر: ۱۹۰۶۸۳
  • ۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۷
در بحبوحه تداوم درگیری‌ها در سرزمین‌های اشغالی، حزب‌الله لبنان از دیدار رهبران مقاومت فلسطین و دبیرکل این حزب در بیروت خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، حزب‌الله لبنان اعلام کرد که سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان با صالح العاروری، معاون رئیس دفتر سیاسی حماس و زیاد النخاله، دبیرکل جنبش جهاد اسلامی دیدار و گفت‌وگو کرد.

طبق این بیانیه، در این نشست وقایع اخیر در نوار غزه از زمان آغاز عملیات طوفان الاقصی و تحولات پس از آن در سطوح مختلف بررسی شد.

همچنین در این دیدار درگیری‌های جاری در مرز لبنان با فلسطین اشغالی بررسی شد.

رهبران مقاومت فلسطین و لبنان همچنین مواضع بین‌المللی و منطقه‌ای و اقداماتی که طرف‌های محور مقاومت در این مرحله حساس باید انجام دهند را مورد ارزیابی قرار دادند.

در این دیدار راه‌های دستیابی به پیروزی واقعی برای مقاومت در غزه و فلسطین و توقف تجاوز به غزه و کرانه باختری مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

سید حسن نصرالله، النخاله و العاروری همچنین درباره ادامه هماهنگی و پیگیری دائمی تحولات به صورت روزانه و دائمی توافق کردند.

در همین راستا، سید حسن نصرالله، در پیامی به نهاد‌های رسانه‌ای و موسسات خواستار اطلاق نام «شهدای راه قدس» برای رزمندگان به شهادت رسیده در حملات اخیر رژیم صهیونیستی به مناطق مرزی لبنان شد.

سید حسن نصرالله در این پیام تاکید کرد: نامگذاری «شهدای راه قدس» با واقعیت نبرد با دشمن در جریان نبرد «طوفان الاقصی» مطابقت دارد.

منبع: ایسنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.