صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

علیرضا اشرف با انتشار یک استوری به انتقاد از سازمان لیگ و استقلال پرداخت.

گروه ورزش| شهرآرانیوز، ماجرای قرارداد استقلالی‌ها حسابی جنجالی شده و صدای پرسپولیسی‌ها را هم‌در آورده است. ماجرا از این قرار است که باشگاه استقلال برای ثبت قرارداد و صدور مجوز بازی بلانکو، مهاجم خود چند باری مدعی شده قرارداد بازیکنانش را اصلاح کرده و عدد توافق شده را کاهش داده‌است.

به این وسیله استقلال توانسته قرارداد بازیکن جدید خارجی خود را ثبت کند و به زودی بلانکو به میدان می‌رود، همین موضوع صدای اعتراض سایر تیم‌ها از جمله پرسپولیس را در آورده و علیرضا اشرف هم با انتشار یک سلسله استوری، به کمیته انضباطی و سازمان لیگ تاخته است.

اشرف مدعی شده که این سلسله حرکات استقلالی‌ها یک شو بوده و امکان ندارد که بازیکنان استقلال واقعا به کاهش قرارداد خود برای باز شدن جا برای بلانکو و رعایت سقف قرارداد توسط استقلال رضایت داده باشند.

باید منتظر ماند و دید نتیجه شکایت روز گذشته پرسپولیسی‌ها از استقلال به کجا می‌انجامد. پرسپولیس در فصل جاری لیگ برتر به واسطه برعهده گرفتن مالیات گولسیانی با کسر ۱ امتیاز روبه رو شد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
معین????
۰۷:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۵
اشرف میگم تو کجای فوتبال هستی .مردحسابی به خیال خودت این قهرمانی های که تیمت میشه چه جوری هست.فقط به خاطر تیم حکومتی،داوران،فدراسیون هست