صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مدیرکل بازرسی و رسیدگی به شکایات شهرداری مشهدمقدس گفت: یکی از حیاتی‌ترین ارکان مدیریت سالم و کارآمد، وجود یک نظام کامل و دقیق نظارت و بازرسی است.

حسین اکران در گفت‌وگو با شهرآرانیوز، ضمن گرامیداشت روز بازرس اظهار کرد: با عنایت به اهمیت و جایگاه والای امر نظارت در دستگاه‌های اجرایی، راهبرد و سیاست کلی اداره کل بازرسی و رسیدگی به شکایات، نظارت بر حسن اجرای امور با رویکرد رضایت از کارکنان خدوم شهرداری است.

وی اضافه کرد: در همین راستا اقدامات اصلاحی پیشگیرانه مبتنی بر شناسایی آسیب‌ها و نقاط فسادخیز در دستورکار این اداره قرار دارد.

مدیرکل بازرسی و رسیدگی به شکایات شهرداری مشهدمقدس تصریح کرد: در این مسیر قطعاً اجرای برنامه‌های ابلاغی دوره ششم مدیریت شهری در بستر ضوابط و مقررات، ضمن ارتقای سطح کیفی خدمات به شهروندان و زائران، زمینه‌ساز افزایش رضایتمندی از مجموعه مدیریت شهری و به‌تبع رضایتمندی از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به دنبال خواهد داشت.

اکران با بیان اینکه بازرسی‌های دوره‌ای و هدفمند، حذف فرایند‌های زائد و موازی، می‌تواند بسته‌های خدمتی متنوعی را در مدیریت شهری، با سرعت بیشتری به جامعه هدف خود ارائه کند، اظهار کرد: جلوگیری از ایجاد بحران و شکل‌گیری تخلفات با استمرار تقویت نقش مشاوره و بازدارندگی توأم برای مدیران ارشد اجرایی، ازجمله وظایف ذاتی اداره کل بازرسی و رسیدگی به شکایات به شمار می‌آید.

وی گفت: امید است تمامی اقدامات کارکنان اداره کل بازرسی و رسیدگی به شکایات و سایر خدمتگزاران به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در ظلّ توجهات حضرت، ولی عصر (عج) باعث عمران، آبادی و اعتلای کشور عزیز ایران شود.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.