حسین اکران در گفتوگو با شهرآرانیوز، ضمن گرامیداشت روز بازرس اظهار کرد: با عنایت به اهمیت و جایگاه والای امر نظارت در دستگاههای اجرایی، راهبرد و سیاست کلی اداره کل بازرسی و رسیدگی به شکایات، نظارت بر حسن اجرای امور با رویکرد رضایت از کارکنان خدوم شهرداری است.
وی اضافه کرد: در همین راستا اقدامات اصلاحی پیشگیرانه مبتنی بر شناسایی آسیبها و نقاط فسادخیز در دستورکار این اداره قرار دارد.
مدیرکل بازرسی و رسیدگی به شکایات شهرداری مشهدمقدس تصریح کرد: در این مسیر قطعاً اجرای برنامههای ابلاغی دوره ششم مدیریت شهری در بستر ضوابط و مقررات، ضمن ارتقای سطح کیفی خدمات به شهروندان و زائران، زمینهساز افزایش رضایتمندی از مجموعه مدیریت شهری و بهتبع رضایتمندی از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به دنبال خواهد داشت.
اکران با بیان اینکه بازرسیهای دورهای و هدفمند، حذف فرایندهای زائد و موازی، میتواند بستههای خدمتی متنوعی را در مدیریت شهری، با سرعت بیشتری به جامعه هدف خود ارائه کند، اظهار کرد: جلوگیری از ایجاد بحران و شکلگیری تخلفات با استمرار تقویت نقش مشاوره و بازدارندگی توأم برای مدیران ارشد اجرایی، ازجمله وظایف ذاتی اداره کل بازرسی و رسیدگی به شکایات به شمار میآید.
وی گفت: امید است تمامی اقدامات کارکنان اداره کل بازرسی و رسیدگی به شکایات و سایر خدمتگزاران بهنظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در ظلّ توجهات حضرت، ولی عصر (عج) باعث عمران، آبادی و اعتلای کشور عزیز ایران شود.