صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

اعلام همبستگی نوجوانان مشهدی با مردم فلسطین+ فیلم

  • کد خبر: ۱۹۱۶۸۴
  • ۰۸ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۰
نوجوانان مشهدی در برنامه‌ای با شعار «حریف می‌طلبیم» آمادگی خود را برای هر گونه کمک به مردم مظلوم فلسطین در رویارویی با رژیم اشغالگر قدس اعلام کردند.

به گزارش شهرآرانیوز، جمع زیادی از نوجوانان مشهدی در برنامه‌ای با شعار «حریف می‌طلبیم» ضمن اعلام همبستگی با مردم مظلوم فلسطین، آمادگی خود را برای هر گونه کمک به این مردم مظلوم در رویارویی با رژیم اشغالگر قدس اعلام کردند.
در این مراسم که در پردیس سینمایی آفریقا برگزار شد، نوجوانان در قالب سرود‌های حماسی و رجزخوانی، برای اشغالگران صهیونیست خط و نشان کشیدند و اعلام کردند از هیچ کاری برای یاری رساندن به این مردم مظلوم و ستمدیده، مضایقه نخواهند کرد.

اجرای سرود‌های حماسی توسط «مجتبی الله‌وردی» از هنرمندان کشور، اجرای تئاتر با موضوع بیان مظلومیت‌های مردم غزه، اجرای رجزخوانی‌های حماسی علیه اشغالگران صهیونیست و نیز اجرای سرود‌های متفاوت حماسی توسط گروه‌های سرود مشهدی، از جمله برنامه‌های این مراسم بود.

«یوسف اسماعیل زاده» معاون سازمان اجتماعی فرهنگی شهرداری مشهد در حاشیه برگزاری این مراسم به شهرآرانیوز گفت: از ابتدای تحولات اخیر در مناطق اشغالی، مردم مشهد همگام با سایر مردم ایران، اجتماعات متعددی را در جهت اعلام حمایت از مردم فلسطین و محکومیت رژیم غاصب صهیونیستی برگزار کردند و امشب نیز در آستانه فرارسیدن ۱۳ آبانماه و روز دانش آموز، نوجوانان مشهدی با شعار «حریف می‌طلبیم» حمایت خود را از مردم فلسطین و آزادی قدس شریف اعلام کردند.

«مجید عسکری» رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی خراسان رضوی نیز در حاشیه این مراسم گفت: همزمان با تحولات جاری در مناطق اشغالی و خصوصا منطقه غزه، امشب نوجوانان مشهدی گرد هم آمده اند تا با اشعار و سرود‌ها و رجزخوانی‌های حماسی، صدای حمایت خود از مردم مظلوم فلسطین را به گوش جهانیان برسانند و به مسئولان کشور نیز اعلام کنند اگر فضایی در راستای حمایت از مردم فلسطین فراهم شود، آمادگی دارند در آن حضور موثر داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: از جمله فعالیت‌های ما در حوزه هنری استان نیز پرداختن به سرود‌های حماسی بوده و تلاش کرده ایم در قالب باشگاه سرود حماسی سیمرغ، نوجوانان را در فضای اجرای سرود‌های حماسی توانمند کنیم.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.