صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

تیم والیبال نیان الکترونیک مشهد در هفته سوم لیگ برتر والیبال به مصاف طبیعت اسلام شهر می‌رود.

به گزارش شهرآرانیوز، هفته سوم لیگ برتر والیبال از چهارشنبه، ۱۰ آبان ماه در شهر‌های رامسر، اسلامشهر، گنبد، رفسنجان، اردکان، گرگان و اصفهان پیگیری می‌شود.

شاگردان حامد صمدی نیز این هفته از ساعت ۱۶ روز چهارشنبه در اسلامشهر به مصاف تیم تازه لیگ برتری شده طبیعت می‌روند.
نیان الکترونیک در هفته اول لیگ برتر والیبال در یک مارتن ۵ گیمه در گرگان مغلوب پاس شد تا از اولین دیدار خارج از خانه خود با کسب یک امتیاز اکتفا کرده باشد.

اما شاگردان صمدی در هفته دوم، در سالن مهران مشهد نمایش متفاوتی از خود ارائه دادند. با توجه به شکست نیان در ست اول دیدار با مس رفسنجان در مشهد، در ۳ ست بعدی به خود آمده و با یک نمایش بی‌نقص و البته درخشش ستاره و کاپیتان خود یعنی پوریا یلی توانست شاگردان محمد محمدکاظم را با نتیجه ۳ بر یک شکست دهد تا نخستین برد لیگ برتری خود را جشن بگیرد.

در سوی مقابل طبیعت اسلامشهر در هفته اول در رفسنجان به مصاف مس رفت و با نتیجه ۳ بر ۲ شکست خورد. در دومین دیدار خود نیز میزبان ایفاسرام اردکان بود که در این دیدار نیز با نتیجه ۳ بر یک مغلوب حریف یزدی خود شد تا پس از ۲ هفته از آغاز لیگ بدون امتیاز و برد در جایگاه یازدهم جدول بماند.

نیانی‌ها که برای اولین برد خارج از خانه خود به اسلامشهر سفر کرده‌اند تقابل سختی با تیمی دارند که به دنبال اولین پیروزی خود در لیگ برتر است تا خود را از قعر جدول لیگ برتر والیبال جدا کند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.