صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

به همت دارالقرآن کریم آستان قدس رضوی نمایشگاه هنر حماسه ویژه بانوان با رویکرد حمایت از مردم مظلوم غزه در جوار بارگاه ملکوتی امام مهربانی‌ها برپا شد.

به گزارش شهرآرانیوز، در آستانه ۱۳ آبان و به منظور حمایت از مردم مظلوم فلسطین و افشای جنایات اشغالگران و متجاوزان صهیونیست نمایشگاه هنر حماسه ویژه بانوان صبح امروز یازدهم آبان ماه با حضور جمعی از خوشنویسان و هنر جویان در رواق حضرت زهرا (س) برگزار شد.
در این برنامه تعداد ۱۸ میز کار چیده شد بود و در روی هر میز چهار نفر هنر جو همراه با یک استاد آیاتی از کلام الله مجید را به وسیله خودکار و قلم نی خوشنویسی کردند.


حَسبُنَا اللَّهُ وَنِعمَ الوَکیلُ، إِذَا جَاءَ نَصْرُ اللَّهِ وَالْفَتْحُ، بسم رب الشهدا والصدیقین و ... از جمله آیاتی بود که هنرمندان با کتابت‌شان اعتراضات خود را نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی اعلام کردند
هنرمندان خوشنویس در این نمایشگاه طی حرکتی در دفاع از مظلومیت غزه به زبان هنر به صورت زنده به کتابت آیات و روایات پرداختند و نمایشگاهی از این آثار در معرض دید علاقمندان قرار گرفت.
در پایان این برنامه به منظور قدردانی از اساتید و هنرجویان بسته‌های متبرکه وبنر‌های مزین به آیات و روایات به آنان اهداشد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.