صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مدیر نظارت و بازرسی محصولات سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: سه هزار و ۸۵۰ فقره تخلف صنفی در حوزه عرضه و توزیع محصولات دامی و کشاورزی در پی حدود ۳۸ هزار مورد نظارت و بازرسی از واحد‌های اقتصادی و صنفی استان خراسان رضوی انجام شده است.

به گزارش شهر آرانیوز، ناصر شعربافیان سه هزار و ۸۵۰ فقره تخلف صنفی در حوزه عرضه و توزیع محصولات دامی و کشاورزی طی نیمه نخست امسال در استان شناسایی و کشف شد. این تخلفات در پی حدود ۳۸ هزار مورد نظارت و بازرسی از واحدهای اقتصادی و صنفی استان خراسان رضوی انجام شده است.

وی بیان کرد: خوشبختانه نظارت بر عملکرد اصناف و واحدهای مذکور با قوت و با حضور موثر بازرسان انجام شده است.

مدیر نظارت و بازرسی محصولات سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: در این راستا سه هزار و ۸۵۰ پرونده تخلف در حوزه محصولات کشاورزی به ارزش ۶۹۲ میلیارد ریال تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

شعربافیان تاکید کرد: هر گونه تخطی از نرخ مزبور تخلف محسوب شده و شهروندان می‌توانند این تخلف را از طریق سامانه تلفنی ۱۲۴ یا سامانه پیامکی ۳۰۰۰۷۶۵۵۵۵ اطلاع رسانی کنند.

بر اساس این گزارش، ۱۸۳ هزار و ۳۸۰ واحد صنفی تولیدی، توزیعی، خدماتی و خدمات فنی دارای جواز کسب و ۱۷ هزار و ۳۸۲ واحد صنفی فاقد جواز کسب در استان خراسان رضوی فعالیت می کنند.

منبع: ایرنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.