صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

ردمی ۱۳C گوشی اقتصادی جذابی است که قیمت منطقی دارد و با نمایشگر ۹۰ هرتز و باتری پرظرفیت دردسترس قرار می‌گیرد.

به گزارش شهرآرانیوز - شیائومی تصمیم گرفته است رونمایی گوشی‌های سری ردمی ۱۳ را از ساده‌ترین مدل شروع کند. ردمی ۱۳ سی که در روز‌های اخیر بار‌ها در شایعه‌ها ظاهر شده بود، سرانجام به‌صورت رسمی رونمایی شد.

شیائومی فعلاً بیانیه‌ی مطبوعاتی منتشر نکرده است، اما وب‌سایت AdimorahBlog در نیجریه می‌گوید جدیدترین گوشی اقتصادی شیائومی شباهت بسیار زیادی به پوکو C۶۵ دارد و در برخی زمینه‌ها با آن متفاوت است.

جدیدترین گوشی شیائومی به پردازنده ۹ نانومتری Helio G۹۹ و چهار تا هشت گیگابایت رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی مجهز است. ردمی ۱۳C نمایشگر ۶٫۷۴ اینچ LCD با نرخ نوسازی ۹۰ هرتز دارد.

شیائومی ردمی ۱۳C دوربین سلفی پنج مگاپیکسلی دارد و در پنل پشتی از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی به‌همراه دوربین عمق‌سنج دو مگاپیکسلی میزبانی می‌کند.

بهترین گوشی‌های موبایل بازار ایران [آبان ماه ۱۴۰۲]بهترین گوشی‌های بازار تا ۱۰ میلیون تومان [مهر ۱۴۰۲]باتری ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی ردمی ۱۳C با توان ۱۸ وات شارژ می‌شود. پوکو C۶۵ با شارژر ۱۰ وات عرضه شد و شاید این آداپتور را در جعبه‌ی ردمی ۱۳C نیز ببینیم.

فروش ردمی ۱۳C در نیجریه با رنگ‌های مشکی و سبز شبدری شروع شده است. قیمت گوشی ردمی ۱۳C در کانفیگ پایه با چهار گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی حدوداً ۱۱۴ یورو است.

منبع: زومیت

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.