صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

سخنگوی ستاد انتخابات خراسان رضوی گفت: در مجموع ۲۸ نفر در انتخابات خبرگان رهبری از خراسان رضوی ثبت‌نام کردند که از این تعداد ۲۵ نفر در مشهد و قم و ۳ نفر در وزارت کشور نام‌نویسی کرده‌اند.

امیر فریدنیا در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز، درخصوص آخرین وضعیت داوطلبان نمایندگان مجلس و خبرگان رهبری اظهار کرد: در مجموع ۲۸ نفر در انتخابات خبرگان رهبری ثبت‌نام کردند که از این تعداد ۲۵نفر در مشهد و قم و ۳ نفر در وزارت کشور نام‌نویسی کرده‌اند.

سخنگوی ستاد انتخابات خراسان رضوی گفت: از هزار و ۷۴۴داوطلب ثبت‌نام شده در انتخابات مجلس شورای اسلامی مجموعاً هزار و ۱۲۳ نفر تأیید صلاحیت و ۱۳۴ نفر توسط هیئت‌های اجرایی انتخاب ردصلاحیت شدند.

وی افزود: ۲۷ نفر در قوچان و فاروج، ۷۱ نفر نیشابور، فیروزه، زبرخان و میان جلگه، ۵۴ نفردرگز، ۵۲۹ نفر مشهد و کلات، ۴۸ نفر در تربت جام، تایباد، باخرز و صالح آباد، ۵۰ نفر در طرقبه و شاندیز، چناران و گلبهار، ۴۹ نفر در فریمان و سرخس و احمدآباد و رضویه، ۹۲ نفر در سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب داورزن و ششتمد، ۵۴ نفر در خواف و رشتخوار، ۴۲ نفر تربت حیدریه، زاوه و مه‌ولات، ۶۴ نفر در کاشمر و بردسکن و خلیل‌آباد و کوهسرخ و۴۳ نفر در گناباد تأیید صلاحیت شدند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.