صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

دبیر هفدهمین هفته گرامیداشت تئاتر گفت: تاریخ برگزاری هفته گرامیداشت تئاتر در گرو برگزاری جلسات هیات مدیره خانه تئاتر و اعضای شورای سیاستگذاری این رویداد است.
به گزارش شهرآرانیوز، بهزاد فراهانی  با اشاره به آنکه روز گذشته مدیریت خانه تئاتر حسب دستور وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مبنی بر تمدید یک هفته‌ای تعطیلی فعالیت‌های فرهنگی – هنری، دستورالعمل‌های جدید فعالیت خانه تئاتر را تشریح کرد.

دبیر هفدهمین هفته گرامیداشت تئاتر در پاسخ به این پرسش که باتوجه به شیوه ویروس کرونا و وقفه‌ای که در برخی از فعالیت‌های فرهنگی - هنری ایجاد شده و از زبان مسئولان آن رویداد‌ها احتمال تغییر آن برنامه‌ها رسانه‌ای شده است آیا زمان برگزاری مراسم هفته گرامی‌داشت تئاتر نیز دست‌خوش تغییر خواهد شد گفت: طبق سنت همیشگی همواره در نیمه نخست اردیبهشت‌ماه مراسم هفته گرامی‌داشت تئاتر با برنامه‌های متنوع خانه تئاتر برگزار می‌شد؛ اما طی چند وقت اخیر و درپی شیوع کرونا پیش از هر چیز باید امیدوار باشیم تا هرچه سریع‌تر سایه این ویروس از آسمان کشورمان رخ ببندد.

فراهانی خاطرنشان کرد: در چنین شرایطی تردیدی وجود ندارد که مهم‌ترین مساله به سلامت تمامی افراد جامعه و در ادامه برقراری شرایط اجتماعی به حالت عادی و پشت سر گذاشتن این شرایط باز می‌گردد.
 
منبع: ایرنا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.