صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

تیم فوتبال نوجوانان ایران که به عنوان تیم سوم از گروه خود راهی مرحله حذفی جام جهانی زیر ۱۷ سال شد باید چهار روز دیگر (سه‌شنبه) در ورزشگاه گلورا بونگ تومو شهر سورابایا اندونزی به مصاف مراکش برود.

به گزارش شهرآرانیوز، تیم فوتبال نوجوانان ایران امروز (جمعه) در سومین و آخرین بازی خود در مرحله گروهی جام جهانی زیر ۱۷ سال رودرروی نیو کالدونیا قرار گرفت.

شاگردان حسین عبدی در این مسابقه به برتری پر گل پنج بر صفر دست پیدا کردند.

نوجوانان ایران اگرچه در گروه مرگ جام جهانی زیر ۱۷ سال با تیم‌های برزیل و انگلیس قرار داشتند، اما در اولین بازی خود در این رقابت‌ها یک نتیجه شگفت انگیز و ناباورانه مقابل برزیل داشتند و با یک کامبک ‏معجزه‌آسا در نیمه دوم مدافع عنوان قهرمانی را از پیش رو بر داشتند.

ملی‌پوشان ایران در بازی دوم یک بازی نزدیک با گل دقیقه ۹۰ شکست خوردند تا بازنده‌ای سربلند لقب بگیرند.

شاگردان حسین عبدی با کسب ۶ امتیاز و فقط به خاطر تفاضل کمتر پس از تیم‌های انگلیس و برزیل در جایگاه سوم گروه C قرار گرفتند و به دور یک‌شانزدهم نهایی رسیدند.

طبق جدول طراحی شده از سوی فدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا) تیم نوجوانان ایران تنها در صورتی که تیم سوم از گروه D صعود نمی‌کرد، در دور یک شانزدهم نهایی با اسپانیا برخورد داشت، ولی با توجه به اینکه ژاپن از این گروه صعودش را به‌عنوان تیم سوم قطعی کرد شاگردان حسین عبدی رودرروی مراکش قرار خواهند گرفت.

طبق برنامه اعلام شده تیم فوتبال نوجوانان ایران باید چهار روز دیگر (سه‌شنبه) در ورزشگاه گلورا بونگ تومو شهر سورابایا اندونزی و از ساعت ۱۵:۳۰ (به وقت تهران) مقابل تیم مراکش صف‌آرایی خواهد کرد.

منبع: ایرنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.