صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مهرداد محمدی جانشین علیرضا جهانبخش می‌شود؟

  • کد خبر: ۱۹۵۱۵۷
  • ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۰
شانس مهرداد محمدی برای حضور در ترکیب اصلی تیم ملی به جای علیرضا جهانبخش بیش از دیگر بازیکنان حاضر در اردوی تیم ملی است.

به گزارش شهرآرانیوز، تیم ملی فوتبال ایران سه شنبه دومین بازی مرحله مقدماتی انتخابی جام جهانی فوتبال در قاره آسیا را مقابل تیم ملی فوتبال ازبکستان برگزار خواهد کرد. قرار است این بازی رأس ساعت ۱۸:۰۰ در تاشکند برگزار شود و ملی‌پوشان فوتبال ایران دومین بازی خود را نیز پشت سر بگذارند.


پیش از این بازی مشخص شد که علیرضا جهانبخش، ملی پوش ایرانی شاغل در لیگ هلند به دلیل آسیب‌دیدگی از ناحیه همسترینگ قادر به همراهی تیم ملی نیست و این بازی را از دست داده است. با توجه به غیبت این بازیکن در بازی با ازبکستان این سؤال مطرح است که به جای جهانبخش چه کسی در ترکیب تیم ملی قرار خواهد گرفت؟

پاسخ دادن به این سؤال شاید کمی دشوار باشد، چون امیرقلعه‌نویی بعد از کنار گذاشتن احمد نورالهی قدری غیرقابل پیش بینی شده است، اما اگر اتفاق خاص و عجیبی رخ ندهد به احتمال زیاد مهرداد محمدی که در بازی تدارکاتی تیم ملی مقابل قطر نمایش مطلوبی داشت، در ترکیب اصلی تیم ملی بازی خواهد کرد.

محمدی در بازی با هنگ کنگ البته برای تیم ملی به میدان نرفت و حتی یک دقیقه هم فرصت به او نرسید، اما در بازی با ازبکستان با توجه به اینکه نیاز به بازیکنان سخت‌کوش و دونده نیز به شدت احساس می‌شود، شانس مهرداد محمدی بیش از دیگر گزینه‌های حاضر در اردوی تیم ملی است.  

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.