صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

برنامه تعمیرگاه‌های مرکزی برای خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی اعلام شد

ارائه غیرحضوری خدمات فروش ایران‌خودرو به‌مشتریان

  • کد خبر: ۱۹۵۱۹
  • ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۴
از آن‌جا که مبادی رسمی متولی امور بهداشت درحوزه عمومی، همواره بر کاهش مراجعات حضوری و غیرضروری به‌منظور جلوگیری از خطر شیوع ویروس کرونا تاکید دارند، ایران‌خودرو با فراهم‌آوردن مقدمات ارائه خدمات غیرحضوری، تمهیداتی را اندیشیده است.

به گزارش شهرآرانیوز، گروه صنعتی ایران‌خودرو طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: «در راستای ایفای وظیفه مسئولیت‌های اجتماعی، رعایت حال مشتریان و انجام وظیفه در کاهش خطر شیوع ابتلا به‌ویروس کرونا درجامعه، تمهیداتی را فراهم آورده است که خدمات فروش و تحویل به‌صورت غیرحضوری انجام شود.»



بیشتر بخوانید: قیمت خودرو‌ها بین ۳ تا ۲۰ میلیون ارزان شدند

دراین اطلاعیه آمده است: «از آن‌جا که مبادی رسمی متولی امور بهداشت درحوزه عمومی، همواره بر کاهش مراجعات حضوری و غیرضروری به‌منظور جلوگیری از خطر شیوع و همه‌گیر شدن ویروس کرونا تاکید دارند، ایران‌خودرو با فراهم‌آوردن مقدمات ارائه خدمات غیرحضوری، نسبت به‌پاسخگویی به‌موقع به‌مشتریان خود اقدام کرده است.» براساس این اطلاعیه، از این پس مشتریانی که قصد مراجعه حضوری به‌سازمان فروش ایران‌خودرو را دارند، با پرهیز از مراجعه حضوری می‌توانند خدمات خود را به‌صورت غیرحضوری دریافت کنند. این اقدام علاوه‌بر تسریع در ارائه خدمات به‌مشتریان، به‌نوعی ایفای وظیفه اجتماعی درقبال سلامت ایشان محسوب می‌شود و در راستای عمل به‌توصیه مسئولان بهداشتی کشور درکنترل و مقابله با شیوع این بیماری طراحی و به‌اجرا در آمده است.

 

 تمهیدات تعمیرگاه‌های مرکزی برای مسافران نوروزی


درهمین‌حال اعلام شد: «تعمیرگاه‌های مرکزی ایران‌خودرو آماده هرگونه خدمت‌رسانی به‌مسافران نوروزی هستند و در این زمینه تمام تمهیدات لازم اندیشیده شده است.» بابک سلاجقه، مدیرعامل شرکت همگام‌خودرو دراین‌باره گفت: «باتوجه به‌اینکه ۳۰ درصد از کل پذیرش مراجعان درحوزه تعمیرات خودرو در سطح استان تهران، متعلق به‌تعمیرگاه‌های مرکزی است، این تعمیرگاه‌ها از روز ۲۹ اسفند تا ۱۳ فروردین‌ماه از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۶ آماده پذیرش و خدمات‌رسانی به‌تمامی مشتریان هستند.»


وی افزود: «درصورت مراجعه میهمانان نوروزی بعد از ساعت اداری نیز ترتیبی اتخاذ شده که همانند سنوات گذشته خدمات مورد نیاز به‌آنان ارائه شود. به‌طوری که درسال گذشته حتی درخصوص اسکان یکی از مسافران نوروزی که به‌جهت ایراد خودرو در راه مانده بود، در تعمیرگاه مرکزی شماره یک اقدام کردیم.»

مدیرعامل همگام‌خودرو گفت: «با توجه به‌اینکه در روز‌های پایانی سال مردم عزیزمان در تدارک مسافرت نوروزی هستند و برای سرویس قبل از سفر خودرو خود به‌تعمیرگاه‌های مرکزی مراجعه می‌کنند، برای رفاه حال مشتریان در تعطیلات روز جمعه نیز خدمات تعمیراتی در این تعمیرگاه‌ها ارائه می‌شود.»


وی افزود: «تعمیرگاه‌های مرکزی ایران‌خودرو روزانه حدود ۶۰۰ نفر پذیرش دارد و با توجه به‌اینکه این میزان پذیرش رقم بالایی است، برای ارائه خدمات مطلوب به‌مشتریان، تمامی فرآیند‌ها به‌صورت زیرساخت‌های سیستمی کنترل و بررسی می‌شود.» مدیرعامل شرکت همگام‌خودرو خاطرنشان کرد: «درحال‌حاضر تمام تعمیرگاه‌های مرکزی به‌سیستم‌های رهگیری و کامپیوتری مجهز شـــده است.

درنتیجه، به‌سهولت درهرلحظه از زمان مشخص می‌شود چه‌خودرویی وارد سازمان شده و چه خدماتی دریافت کرده است. متعاقب آن اگر مشکلی درهریک از فرآیند‌های تعمیراتی در تعمیرگاه‌ها رخ دهد، منشأ آن مشخص شده و به‌سرعت اقدامات اصلاحی انجام می‌شود.»

 

 بهبود شاخص رضایت مشتریان در تعمیرگاه‌های مرکزی


سلاجقه با اشاره به‌بهبود شاخص رضایت مشتریان درتعمیرگاه‌های مرکزی ایران‌خودرو گفت: «باتوجه به‌تاکید مدیران‌عامل ایران‌خودرو و ایساکو نسبت به‌تکریم مشتریان، درحال‌حاضر شاخص رضایت مشتری از تعمیرگاه‌های مرکزی به‌عدد ۸۰۰ رسیده است.

این درحالی است که با پیاده‌سازی سیاست‌های مدیرعامل ایران‌خودرو مبنی‌بر پاسخگویی همیشگی به‌نیاز مشتریان و پایش دیدگاه‌ها و خواسته‌های مشتریان، شاخص رضایت مشتری افزایش خواهد یافت.»

وی با بیان اینکه کانال‌های ارتباطی متعددی برای ارزیابی نظرات و خواسته‌های مشتریان درنظر گرفته شده است که به‌صورت روزانه پایش می‌شود و تا زمان کسب رضایت مشتری، پیگیری از سوی کارکنان ادامه دارد، تصریح کرد: «کانال‌های ارتباطی شرکت شامل دفتر ثبت انتقادات و پیشنهادها، صندوق ارتباط با مدیریت، وب‌سایت سازمان، سامانه پیامکی و شبکه‌های اجتماعی است. همچنین درسالن ترخیص خودرو تبلت نظرسنجی قرار داده شده تا مشتریان میزان رضایت خود را از خدمات تعمیرگاه‌های مرکزی با امتیاز یک تا ۱۰ اعلام کنند.


امتیاز‌های کمتر از پنج از سوی مسئول امور مشتریان و رئیس تعمیرگاه پیگیری می‌شود و این پیگیری تا مرحله کسب رضایت کتبی مشتری ادامه می‌یابد.» سلاجقه افزود: «برای تامین رفاه، آرامش خاطر و کاهش دغدغه مشتریانی که درسالن انتظار تعمیرگاه‌های مرکزی حضور دارند، شرایطی فراهم کرده‌ایم تا مشتری امکان مشاهده روند تعمیرات خودرو خود را داشته باشد و کلیه شرایط رفاهی از قبیل پذیرایی و اینترنت رایگان نیز دراختیار مشتریان قرار داده می‌شود.»


مدیرعامل شرکت همگام‌خودرو درراستای ارائه خدمت‌رسانی مطلوب و پاسخگویی شبانه‌روزی به‌مشکلات تعمیراتی مشتریان ایران‌خودرو به‌همکاری با شرکت امدادخودرو اشاره کرد و گفت: «در هماهنگی صورت‌گرفته میان شرکت ایساکو، امدادخودرو و همگام‌خودرو امکان انتقال و پذیرش شبانه‌روزی خودرو مشتریانی که از طریق تماس با شماره‌تلفن ۰۹۶۴۴۰ درخواست خدمات امداد جاده‌ای از شرکت امداد‌خودرو را داشتند، در تعمیرگاه‌های مرکزی فراهم شده است.»

سلاجقه با بیان اینکه ما بر این باوریم که آموزش مستمر تنها راه توسعه سازمان‌های پویاست، اظهار کرد: درتعمیرگاه‌های مرکزی ایران‌خودرو طی دوسال گذشته با شعار همیشه همگام و همراه مشتری هستیم، از طریق بهینه‌سازی فرآیند‌های تعمیرگاهی و آموزش اصول و استاندارد‌های کلامی‌رفتاری و نحوه ارتباط موثر و گفتمان با مشتری به‌تمامی کارکنان، سعی کردیم با تمام توان، تخصص و تعهدمان به‌مشکلات و خواسته‌های مشتریان رسیدگی کنیم و آرامش خاطر را برایشان به‌ارمغان آوریم.

منبع: اخبار خودرو

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.