صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

انتقاد پسر نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی از دادگاه‌ها، ارتش و رسانه‌های صهیونیستی جنجال‌آفرین شد و یک سازمان در بیانیه‌ای فرار او از تل‌آویو به آمریکا را به رخ کشید.

به شهرآرانیوز، یائیر نتانیاهو، پسر نخست‌وزیر اسرائیل با انتشار مطالبی در انتقاد از ارتش، دادگاه‌ها و رسانه‌های اسرائیلی جنجال‌آفرین شده است.

یائیر در یکی از این پیام‌های انتقادی در کانال تلگرامی خود مدعی شد تصمیم‌های اتخاذشده توسط دادگاه عالی اسرائیل باعث ایجاد تغییراتی در قوانین درگیری در مرز غزه شده و دست حماس را برای عملیات ۷ اکتبر باز گذاشته است.

پسر نتانیاهو در پیامی دیگر ارتش اسرائیل را بابت عملیات ۷ اکتبر مقصر دانسته و نوشته یک افسر ارشد ارتش، پیام‌های هشدار درباره تحرکات حماس را نادیده گرفته و هشداردهندگان را به محاکمه در دادگاه تهدید کرده است.

سازمان «برادران ارتش» که سازمانی متشکل از نظامیان ذخیره ارتش اسرائیل است و برای اعتراض به اصلاحات قضایی بنیامین نتانیاهو تشکیل شده بود به این ادعا‌های یائیر پاسخ داد.

این سازمان خطاب به پسر نتانیاهو نوشت: «شما باید واقعیت‌ها را در نظر بگیرید: گستاخی از آن شما است در حالی که عدم شفافیت و تقصیر را پدر شما مرتکب شده است. دوران نفوذ شرورانه شما به پایان رسیده است.»

در ادامه این پیام با اشاره به گزارش‌ها درباره سکونت یائیر نتانیاهو در آمریکا بعد از آغاز جنگ آمده است: «ما در کنار مردان و زنانی ایستاده‌ایم که جانشان را برای محافظت از همان کشوری که شما از آن فرار کرده‌اید به خطر انداختند. ما ناکامی‌ها و آرزو‌های پدرتان را درک می‌کنیم؛ اما در روزی که سوگوار از دست دادن ۸ سرباز هستیم بهتر بود ساکت می‌ماندید.»

منبع: تسنیم

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.