صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: تا بعدازظهر امروز وزش باد و بارش‌های پراکنده در استان به ویژه در نواحی شمالی و شرقی استان ادامه دارد.

زهرا آهنگر زاده در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز در خصوص شرایط جوی خراسان رضوی، اظهار کرد: طبق تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی همچنان تا بعدازظهر امروز وزش باد و بارش‌های پراکنده به ویژه در نواحی شمالی و شرقی استان و کاهش دما تا صبح فردا در سطح استان ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه در مناطق کوهستانی و سردسیر استان حداقل دمای شبانه به کمتر از صفر درجه خواهد رسید، افزود: همچنین از امشب تا اوایل وقت فردا به ویژه در نواحی سردسیر کوهستانی شمال و شرق استان تشکیل مه و کاهش دید رخ خواهد داد.

به گفته وی در مشهد تا قبل از بعدازظهر امروز آسمان ابری همراه با بارش‌های پراکنده باران و در برخی ساعات افزایش باد و گاهی وزش باد نسبتاً شدید خواهد بود و از ساعات بعدازظهر احتمال کاهش ابر وجود دارد. از امشب تا فردا صبح احتمال تشکیل مه و کاهش دید در برخی نقاط شهر مشهد پیش بینی می‌شود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی با اشاره به اینکه در ٢۴ ساعت گذشته نوسانات دمایی در مشهد بین ١٠ و ٢٢ درجه ثبت شده است و امروز دمای هوای این کلانشهر در گرم‌ترین ساعات به ١۵ درجه و در سردترین ساعات با ٧ درجه کاهش نسبت به روز گذشته به ٣ درجه خواهد رسید.

روز گذشته شهرستان کاخک قوچان با ٢ درجه سردترین‌ و سرخس با دمای ٣٠ درجه گر‎م‌ترین شهر‌های استان خراسان رضوی بوده‌اند. همچنین بیشترین میزان بارش و سرعت وزش باد از شهرستان به ترتیب ٩.٢ میلیمتر و ٧٩ کیلومتر بر ساعت گزارش شده است.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.