صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف مشهد با اشاره به تشدید نظارت بر مجتمع های تجاری مشهد گفت: پنج واحد صنفی در مجتمع مهر کوهسنگی مشهد به دلیل تخلفات صنفی پلمب شد.

محسن صیادی درگفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز در این باره تصریح کرد: در گشت مشترک بازرسی اتاق اصناف، تعزیرات و اماکن مشهد امروز ۲ آذرماه، از مجتمع های تجاری مشهد بازدید به عمل آمد و پنج واحد صنفی به دلیل عدم رعایت قوانین صنفی پلمب شدند.

وی با بیان اینکه بر فعالیت واحدهای صنفی در مجتمع های تجاری نظارت صورت می‌گیرد یادآورشد: همچنین در گشت مشترک بازرسی که امروز صورت گرفت ۱۵فرم تخلف تنظیم و به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
۱۳:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۸
کاش دهن دروغگویان پلمپ میشد
احمد
۲۰:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۴
تعزیرات حکومتی نیاز به اطلاع رسانی ندارد در سطح شهر راه که بروی تک تک مغازه ها و کیوسکها ارقام را آنطور که دلخواهشان هست را به فروش میرسانند و هیچ ارگانی هم جلوگیر نیست چون جز این باشد نودوپنج درصد فروشگاه ها باید پلمپ شود و جیب دولت خالی میماند و این پلمپها برای سرگرم کردن مردم هست
محمد
۱۷:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۴
عالی
علی
۰۷:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۴
توصیه می کنم اول همه بنگاه های املاک پلمب شوند چون بدون استثنا تخلف از مصوبات دارند فقط مقدار آن متفاوت است . ولی چون رییس صنف خودش بنگاه دار است و ذینفع هیچوقت چنین اتفاقی نمی افتد .