صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

باشگاه پرسپولیس یک اشتباه بزرگ را دوبار تکرار کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، باشگاه پرسپولیس به درخواست یحیی گل محمدی به دنبال فراهم کردن مقدمات سفر سرخپوشان به عربستان در فاصله سه روز مانده بازی با النصر بود که با خاطر یک اشتباه بزرگ تکراری این سفر با دو روز تاخیر انجام خواهد شد.

تقریبا دو سال پیش بود که پرسپولیس برای سفر به عربستان برای مصاف با الهلال چند ساعتی در فروگاه امام معطل شد و در نهایت اعضای این تیم به دلیل عدم صدور «پرمیشن لندینگ» از سوی فرودگاه عربستان لغو و یک روز بعد انجام شد. در آن مقطع مدیرعامل وقت این باشگاه (مجید صدری) تلاش کرد عربستانی ها را متهم به کارشکنی کند در حالی که بعد مشخص شد تیم میزبان باید برای این سفر از حداقل 10 روز قبل برای گرفتن مجوز فرود در فرودگاه عربستان اقدام می کرد اما باشگاه پرسپولیس یک روز قبل این کار را انجام داده بود.

البته این بار باشگاه پرسپولیس اشتباهی بزرگتر از قبل مرتکب شده از این جهت که با شرکت هواپیمایی برای سفر چارتر هماهنگ کرده بودند که هواپیمایش اصلا مجوز پرواز در آسمان عربستان را نداشت. به خاطر همین هم مدیریت این باشگاه از روز گذشته با شرکت واراش وارد مذاکره شده و مجبور شد هزینه سنگینی را به این شرکت برای فراهم کردن یک پرواز چارتر به عربستان آن هم برای روز یکشنبه فراهم کند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.