صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

نایب‌رئیس شورای هماهنگی شرکت‌های بیمه خراسان رضوی با اشاره به افزایش تخلفات و تقلب‌های مرتبط با بیمه در کشور، گفت: با افزایش مشکلات اقتصادی در کشور، تخلفات و تقلب‌های مرتبط با بیمه نیز در کشور افزایش یافته است.

به گزارش شهرآرانیوز، حسین لعل‌نظام در جمع خبرنگاران به چهار مأموریت اصلی صنعت بیمه در سطح کلان کشور اشاره کرد و افزود: افزایش سلامت جامعه، کاهش ریسک، رشد سرمایه‌گذاری و آشنایی مردم با ظرفیت‌های بیمه، چهار مأموریت اصلی صنعت بیمه است.

وی با اشاره به افزایش تخلفات و تقلب‌های مرتبط با بیمه در کشور گفت: با افزایش مشکلات اقتصادی در کشور، تخلفات و تقلب‌های مرتبط با بیمه نیز در کشور افزایش یافته که نمونه آن را می‌توان به «صحنه‌زنی» در تصادفات اشاره کرد.

لعل‌نظام افزود: طبق آمار‌های غیررسمی حدود ۲۰ تا ۲۵ درصد خسارت‌های پرداخت شده توسط شرکت‌های بیمه‌گذار در سطح کشور مربوط به خسارت‌های تخلفاتی است.

نایب‌رئیس شورای هماهنگی شرکت‌های بیمه خراسان رضوی با اشاره به رشد آمار تصادفات در این استان ادامه داد: طبق اعلام پلیس راهور در ۶ ماهه ابتدایی امسال ۱۷۶ مورد تصادف خلاف ضوابط داشتیم که جنبه قانونی نداشته است.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.