صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

سرمربی نیان الکترونیک مشهد گفت: در فصل گذشته فولاد را در خانه‌اش شکست دادیم، اما مهره‌های این تیم کاملا تغییر کرده‌اند و اینگونه نیست که نتوانیم فولاد را شکست دهیم.

حامد صمدی در گفتگو با شهرآرانیوز در خصوص دیدار آتی تیمش با فولاد سیرجان در هفته هشتم لیگ برتر والیبال عنوان کرد: متاسفانه در دیدار با گیتی‌پسند در حالی که بازی باید به نفع ما تمام می‌شد را واگذار کردیم.

وی افزود: شکست مقابل گیتی‌پسند به تیم ما ضربه زد، اما فولاد شرایط خوبی دارد و بازی سختی مقابل این تیم خواهیم داشت. باید بازی با گیتی پسند را به نفع خودمان به اتمام می‌رساندیم که متاسفانه شکست در آن بازی شرایط تیم ما را بهم ریخت.

سرمربی نیان الکترونیک تصریح کرد: تمام تلاش خود را مقابل فولاد به کار خواهیم گرفت. ۲ بازیکن مصدوم داریم، اما سایر بازیکنان وضعیت خوبی دارند. تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا عملکرد خوبی به نمایش بگذاریم.

صمدی در خصوص وضعیت روحی و روانی بازیکنان تیمش گفت: زمان زیادی برای ریکاوری نداشتیم. پس از بازی با گیتی پسند زمانی برای تمرین نداشتیم، اما پس از باخت بازیکنان شرایط روحی و روانی خوبی ندارند. سعی کرده‌ایم شرایط بازیکنان را بهبود بخشیم و آنان را برای بازی با فولاد آماده کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تیمش مقابل فولاد صدرنشین از پیش بازنده خواهد بود یا خیر، افزود: در فصل گذشته فولاد را در خانه‌اش شکست دادیم، اما مهره‌های این تیم کاملا تغییر کرده‌اند و اینگونه نیست که نتوانیم فولاد را شکست دهیم. همه چیز بستگی به تلاش بازیکنان دارد که چونه مقابل فولاد ظاهر شوند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.