صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

قیمت انواع میوه به‌صورت عمده در آستانه شب یلدا اعلام شد که در میان آن‌ هندوانه با هرکیلوگرم ۱۰ تا ۱۸ هزارتومان و انار از دیگر میوه‌های پاییزی از ۱۰ تا ۳۰ هزارتومان در عمده‌فروشی و با احتساب ۳۰ تا ۳۵درصد سود در خرده‌فروشی به فروش ‌می‌رسد.

به گزارش شهرآرانیوز، قیمت عمده میوه در میدان مرکزی میوه و تره‌بار مشهد به شرح زیر است که این نرخ‌ها ملاک قیمت‌گذاری انواع میوه در سطح شهر است و بر اساس اعلام اتحادیه فروشندگان میوه و تره‌بار، فروشندگان سطح شهر می‌توانند برای کسب حداکثر ۳۵ درصد سود به این قیمت‌ها اضافه کنند.

در لیستی که به همین منظور ارائه شده، هندوانه که محصولی یلدایی است با هر کیلوگرم ۱۰ تا ۱۸ هزار تومان عرضه می‌شود.

در میان این میوه‌ها انار از ۱۰ تا ۳۰ هزار تومان که ممتاز آن با نرخ ۵۵ هزار تومان قیمت‌گذاری شده است، پرتقال شمال از ۱۲ تا ۲۰ هزار تومان که ممتاز آن ۳۰ هزارتومان در بازار عمده‌فروشی است، پرتقال ناول جنوب ۲۰ تا ۳۰ هزارتومان، خرمالو ۲۰ تا ۴۵ هزارتومان، نارنگی انشو ۱۰ تا ۲۵ هزارتومان، نارنگی یافا ۱۵ تا ۲۵ هزارتومان، سیب لبنانی ۱۵ تا ۳۵ هزارتومان، کیوی ۳۰ تا ۴۰ هزارتومان، موز ۳۲ تا ۵۵ هزارتومان است.

وضعیت عرضه و تقاضای میوه در آستانه شب یلدا

رئیس اتحادیه بارفروشان مشهد در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز درباره وضعیت عرضه و تقاضای میوه در آستانه شب یلدا تصریح کرد: آنچه که مسلم است انواع میوه به فراوانی در بازار وجود دارد و نرخ‌گذاری‌های مختلف به دلیل تنوع کیفیت میوه در بازار است.

به گفته قنبری، علی‌رغم فراوانی میوه تقاضا از عرضه کمتر است و این بازار از کشش تقاضای کمتری برخوردار است.نرخ‌گذاری میوه‌های ممتاز ملاک قیمت‌گذاری در بازار نیست چراکه این کالاها به دلیل کیفیت بالا در زمره محصولات به اصطلاح لاکچری قرار دارند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.