صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مدیر کل بیمه سلامت خراسان رضوی گفت: بیمه‌شدگان زیرپوشش این نهاد تا پایان فروردین ماه سال ۹۹ می‌توانند بدون تمدید دفترچه خدمات درمانی دریافت کنند.

به گزارش شهرآرانیوز، دکتر سید مرتضی وجدان افزود: تمامی بیمه‌شدگان در صورت منقضی‌ شدن تاریخ اعتبار دفترچه بیمه و دارا بودن نسخ سفید در دفترچه، نیاز به مراجعه حضوری  به دفاتر پیشخوان برای تمدید دفترچه ندارند و بدون هرگونه اقدام می‌توانند تا پایان فروردین ماه سال آینده خدمات درمانی دریافت کنند.

 

وی ادامه داد: این اقدام با توجه به اهمیت رعایت توصیه‌های بهداشتی برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، صیانت از سلامت بیمه‌شدگان و کاهش مراجعات حضوری بیمه‌شدگان به دفاتر پیشخوان انجام شده است.


وی گفت: در این راستا تمامی بیمه‌شدگان صندوق‌های کارکنان دولت و همچنین بیمه‌شدگان صندوق‌های روستائیان و سلامت همگانی و صندوق سایر اقشار در صورت منقضی شدن تاریخ اعتبار و دارا بودن نسخ سفید در دفترچه‌ نیاز به مراجعه حضوری برای تمدید دفترچه‌ بیمه ندارند.

 

در حال حاضر سه میلیون و ۳۷۰ هزار نفر در استان خراسان رضوی زیرپوشش بیمه سلامت هستند که در قالب پنج صندوق بیمه شامل بیمه سلامت همگانی، بیمه ایرانیان، بیمه روستایی، بیمه کارکنان دولت و سایر اقشار خدمات‌رسانی می‌شوند.


هم اکنون ۵۷ درصد از جمعیت ۶.۵ میلیون نفری استان خراسان رضوی زیرپوشش خدمات اداره کل بیمه سلامت قرار دارند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.