صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا گفت: آلودگی هوای کلانشهر‌ها تا پنجشنبه (۱۶ آذر) و بارش پراکنده باران در شمال کشور از اواخر وقت سه‌شنبه (۱۴ آذر) تداوم خواهد داشت.

به گزارش شهرآرانیوز، صادق ضیاییان در خصوص شرایط جوی کشور اظهار کرد: تا روز سه شنبه (۱۴ آذر) در غالب مناطق کشور جوی آرام و در شهر‌های صنعتی و پر جمعیت افزایش غلظت آلاینده‌های جوی را خواهیم داشت.

وی اضافه کرد: از اواخر وقت سه شنبه در استان‌های ساحلی خزر بارش پراکنده و کاهش نسبی دما رخ خواهد داد.

چهارشنبه و پنجشنبه (۱۵ و ۱۶ آذر) علاوه بر استان‌های ساحلی خزر، در برخی نقاط شمال غرب بارش پراکنده گاهی رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی بینی می‌شود.

به گفته ضیاییان از پنجشنبه (۱۶آذر) به سبب وزش باد از میزان آلودگی هوا در کشور کاسته می‌شود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهارکرد: آسمان تهران طی فردا و پس فردا (۱۳ و ۱۴ آذر ماه) صاف و غبار آلود با حداکثر و حداقل دمای ۱۸ و ۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در پایان گفت: فردا و پس فردا بندرعباس با دمای ۳۱ و ۳۰ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و شهرکرد با دمای ۷- و ۶- درجه سانتیگراد سردترین مراکز استان کشور هستند.

 کاشناس هواشناسی ضمن هشدار آلودگی نارنجی به تهران، کرج، اصفهان و اراک از امروز تا چهارشنبه، گفت: از سه‌شنبه تبریز، مشهد، قم و سمنان به این جمع اضافه می‌شوند.

منبع: ایسنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.