صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

واتساپ در حال ارائه یک ویژگی جدید در iOS است که به کاربران امکان می‌دهد عکس‌ها و فیلم‌ها را به عنوان یک سند به اشتراک بگذارند تا کیفیت اصلی آن‌ها حفظ شود.

شهرآرانیوز - اکنون کاربران واتساپ می‌توانند «به راحتی رسانه با کیفیت اصلی را به عنوان یک فایل ارسال کنند»؛  این ویژگی را در ماه نوامبر بخشی از کاربران آزمایش کردند، اما اکنون برای همه کاربران iOS منتشر شده است. طی هفته‌های آینده همه کاربران این ویژگی را دریافت می‌کنند، بنابراین ممکن است مدتی طول بکشد تا در دستگاه شما ظاهر شود.

در واتساپ چطور تصویر و ویدئو را به صورت فایل و بدون افت کیفیت بفرستیم؟

برای ارسال عکس و ویدئو به صورت فایل می‌توانید با ضربه زدن روی "+" در چت، انتخاب "سند"، عکس یا ویدیو خود را انتخاب کنید. پس از ارسال، گیرندگان می‌توانند برای مشاهده عکس‌ها و ویدیو‌ها روی فایل ضربه بزنند. به نظر نمی‌رسد پیش‌نمایش‌ها در رابط چت اصلی ظاهر شوند. با این روش تنها ۲ گیگابایت فایل را می‌توان ارسال کرد.

واتساپ از سپتامبر امسال همین ویژگی را برای کاربران اندرویدی آزمایش کرده است؛ پس انتشار آن برای دستگاه‌های اندرویدی هم چندان دور نیست.

راه‌حل‌های قبلی برای ارسال عکس‌ها و ویدیو‌های با وضوح کامل در واتساپ شامل تغییر دستی پسوند فایل به PDF یا DOC بود. ویژگی جدید راهی آسان‌تر برای اشتراک‌گذاری رسانه‌های با کیفیت بالا است. واتساپ تابستان امسال به روز رسانی‌ای منتشر کرد که ارسال تصاویر با کیفیت HD را فراهم می‌کند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.