صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

بر این اساس مسافران ورودی به مشهد همه روزه از ساعت 5صبح تا 23 که اتوبوس ها به پایانه وارد می شوند از سوی امداد گران کنترل و تب سنجی می شوند.
به گزارش شهرآرانیوز، خلیل الله کاظمی معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد از استقرار امداد گران هلال احمر در پایانه مسافربری امام رضا (ع) برای تب سنجی مسافران خبرداد.

وی گفت: روزانه حدود ۳۰ هزار مسافر از طریق پایانه مسافربری توسط ۱۵۰۰ دستگاه اتوبوس از مشهد خارج یا به مشهد وارد می‌شوند که پس از شیوع ویروس کرونا آمار جابه جایی مسافر از طریق پایانه در دهه ابتدایی اسفندماه امسال نسبت به سال گذشته ۲۷ درصد کاهش داشته است.
وی افزود: با توجه به این موضوع و تاکیدات شهردار مشهد و هماهنگی انجام شده از سوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی امدادگران هلال احمر از امروز در پایانه مسافربری امام رضا (ع) مستقر شده اند.
وی با بیان اینکه ۱۰ عدد تب سنج لیزری نیز از سوی سازمان پایانه‌های شهرداری مشهد خریداری و در اختیار امدادگران هلال احمر قرار داده شده است، اظهارکرد: بر این اساس مسافران ورودی به مشهد همه روزه از ساعت ۵ صبح تا ۲۳ که اتوبوس‌ها به پایانه وارد می‌شوند از سوی امداد گران کنترل و تب سنجی می‌شوند.
کاظمی ادامه داد: همچنین آمبولانس در محل پایانه مستقر و در صورت تشخیص مورد مشکوک فرد به وسیله آمبولانس به بیمارستان انتقال داده می‌شود.
معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: از مردم درخواست می‌شود تا حد الامکان از سفر به شهر مشهد خودداری کنند
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.