صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

قیمت بلیت مترو پرند - تهران مشخص شد + جزئیات

  • کد خبر: ۱۹۸۵۷۲
  • ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۸
رئیس کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: قیمت بلیت متروی ایستگاه پرند تا پایان سال جاری برابر با نرخ تعیین شده برای ایستگاه متروی امام خمینی(ره) است.

به گزارش شهرآرانیوز، جعفر تشکری هاشمی رئیس کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به قیمت بلیت متروی تهران _ پرند، گفت: قیمت بلیت متروی ایستگاه پرند تا پایان سال جاری  برابر با نرخ تعیین شده برای ایستگاه متروی امام خمینی(ره) است و براین اساس قیمت بلیت متروی تهران به پرند به ازای هر سفر برای مسافران دارای کارت‌های بلیت مبلغ ۱۳۶۵۰ تومان و برای مسافران دارای بلیت تک سفره معادل ۱۵ هزار تومان تعیین می‌شود و شهرداری تهران مکلف است تا پایان سال جاری نسبت به انعقاد قرارداد با دولت در زمینه رفع نواقص خط، تعیین هزینه نگهداشت، خدمات و ما به التفاوت بلیت اقدام و جهت دریافت آن پیگیری‌های لازم را انجام دهد.

به گفته عضو شورای شهر تهران، همچنین شهرداری تهران مکلف است گزارش اجرای مصوب و بهای خدمات تمام شده را در مقطع زمانی ۶ ماهه به شورای شهر تهران ارسال کند.

وی گفت: سرفاصله حرکت متروی پرند دو ساعت است و اگر قرار باشد این حجم مسافر در ایستگاه شهرآفتاب متوقف شوند این ایستگاه امکانات رفاهی ندارد و باید فکری کرد.

اعضای شورای شهر تهران به لایحه نرخ بلیت متروی تهران- پرند رأی مثبت دادند.

منبع: ایسنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.