صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

کرونا بزرگترین رویداد سالانه گوگل را لغو کرد

  • کد خبر: ۱۹۸۷۰
  • ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۵
کمپانی گوگل کنفرانس سالانه آی/او را که قرار بود از ۱۲ تا ۱۴ مه امسال (۲۵-۲۳ اردیبهشت ۹۹) در سانفرانسیسکوی کالیفرنیا برگزار شود، به دلیل استمرار بحران شیوع کرونا لغو می‌کند.
به گزارش شهرآرانیوز و به نقل از پایگاه اینترنتی «ورج»، یکی از سخنگویان شرکت گوگل با انتشار بیانیه‌ای در تایید خبر لغو این کنفرانس اعلام کرد: «به دلیل نگرانی‌ها حول کروناویروس (کووید-۱۹) و طبق دستورالعمل‌های بهداشتی مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری آمریکا (CDC)، سازمان بهداشت جهانی و دیگر مقامات بهداشت، تصمیم گرفته‌ایم تا رویداد حضوری آی/او را در آمفی تئاتر شورلاین لغو کنیم.»

کمپانی گوگل معمولا از کنفرانس آی/او (I/O) به عنوان بزرگترین رویداد خبری سال و برای معرفی تغییرات و امکانات جدید، محصولات و سرویس‌های خود از اندروید و گوگل مپ گرفته تا یوتیوب استفاده می‌کند. این رویداد که فرصت تعامل توسعه دهندگان را با مدیران اجرایی و کارشناسان گوگل فراهم می‌کند، سال گذشته بیش از ۷ هزار شرکت‌کننده داشت.  

رویداد آی/او گوگل آخرین مورد از رویداد‌های فناورانه است که به دلیل نگرانی‌ها از شیوع کرونا لغو می‌شود. کرونا تاکنون چندین مورد از همایش‌ها و کنفرانس‌های دنیای فناوری را لغو کرده است که از آن جمله می‌توان به کنگره جهانی موبایل، کنفرانس توسعه‌دهندگان فیس‌بوک (اف-۸) و کنفرانس توسعه‌دهندگان بازی‌های ویدئویی اشاره کرد.      

کروناویروس جدید با نام رسمی کووید-۱۹ نخستین بار در شهر ووهان چین شایع شد و تا این جای کار به ۷۷ کشور جهان سرایت کرده است. این بیماری تنفسی مرگبار تاکنون ۹۳ هزار و ۱۹۱ تن را آلوده کرده و جان نزدیک به ۳ هزار و دویست نفر را گرفته است.  
 
منبع: ایرنا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.