صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

برترین‌های چهل‌وششمین دوره مسابقات سراسری در بخش آوایی معرفی شدند و امید حسینی‌نژاد از مشهد نیز جزو این برگزیده‌هاست.

امید حسینی‌نژاد در گفت‌‌وگو با شهرآرانیوز در خصوص مسابقات کشوری سازمان اوقاف و امور خیریه، اظهار کرد: چهل و ششمین دوره مسابقات کشوری اوقاف و امور خیریه در سال۱۴۰۲ در بجنورد برگزار شد که این‌ مسابقات انتخابی برای مسابقات بین‌المللی است. نفر اول به مسابقات بین‌المللی ایران، نفر دوم مالزی و به ترتیب برای اعزام مسابقات انتخاب می‌شوند.

وی افزود: سال ۸۴ در مسابقات کشوری اوقاف و امور خیریه در مقطع کمتر از ۱۶ سال شرکت و مقام اوّل را کسب کردم که پس از آن به مسابقات مراکش اعزام و موفق به کسب مقام سوم شدم. پس از آن سال ۹۵ در مقطع بزرگسالان در این مسابقات شرکت کردم و از سال ۹۶ موفق به کسب رتبه‌های مختلف شدم، همان سال در مسابقات اوقاف و امور خیریه که در ارومیه برگزار شد شرکت و به مسابقات ترکیه اعزام شدم.

این قاری برجسته مشهدی ادامه داد: همچنین در سال‌های ۹۷ و ۹۹ موفق به کسب مقام شدم که مسابقات در دوران اپیدمی کرونا اعزام بین‌المللی نداشت. در چهل‌وششمین دوره مسابقات اوقاف و امور خیریه توانستم رتبه چهارم را کسب کنم.

حسینی‌نژاد سطح مسابقات اوقاف و امور خیریه را بسیار بالا ارزیابی کرد و گفت: این مسابقات بالاترین سطح رقابت کشور است و تمام شرکت‌کنندگان از آمادگی درخور توجهی برخوردارند.

وی افزود: ۲۹ نفر در این دوره از رقابت‌ها شرکت کردند که هشت نفر به فینال راه یافتند.

این قاری برجسته مشهدی در نهایت گفت: حضور مردم در این مسابقات فوق‌العاده بود و حضور آنان بیش از ظرفیت محل مسابقات بود.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.