صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

فرمانده انتظامی مشهد گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی ۲ متهم به ۶۲ فقره کش‌روی‌های سریالی از مغازه‌های شوینده بهداشتی در مشهد شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش شهرآرانیوز، سرهنگ احمد نگهبان، اظهار داشت: در پی گزارش چند فقره کش‌روی اجناس از فروشگاه‌های لوازم شوینده و بهداشتی محدوده خیابان مطهری جنوبی موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار تیمی از مأموران این فرماندهی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: کارآگاهان پایگاه شمال پلیس آگاهی مشهد با بازبینی دقیق دوربین‌های مداربسته تعدادی از فروشگاه‌ها تصاویری از سارقان را که ۲ برادر هستند، به‌دست آوردند و مشخص شد این افراد در پوشش مشتری ضمن خرید اجناس ارزان با سوءاستفاده از شلوغی مغازه به‌صورت تیزدستانه اقدام به کش‌روی اجناس گرانبها شامل شامپو‌های خارجی، قرص و ژل ماشین لباسشویی می‌کنند.

نگهبان افزود: تیم رسیدگی‌کننده پرونده پس از چند روز کنترل نامحسوس محل‌های احتمالی تردد این افراد، سرانجام آن‌ها را مشاهده و در اقدامی ضربتی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی مشهد عنوان کرد: متهمان ۲۴ و ۲۷ ساله که اعتیاد به مواد مخدر دارند، در چند مرحله بازجویی‌های علمی پلیس و مواجهه با مستندات به‌دست‌آمده از آن‌ها در دوربین‌های مداربسته به ۶۲ فقره کش‌روی اجناس گرانبها از فروشگاه‌های مواد شوینده و بهداشتی در سه ماه گذشته و فروش آن‌ها به فردی مالخر اعتراف کردند.

وی با اشاره به دستگیری مالخر گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند، در این راستا پرونده قضایی تشکیل و تحقیقات تکمیلی برای علت تامّه حادثه ادامه دارد.

منبع: تسنیم

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.