صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

فرشید اسماعیلی که اکنون در باشگاه نساجی بازی می‌کند یکی از گزینه‌های محتمل برای بازگشت به ترکیب استقلال است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، یکی از بازیکنانی که در سال‌های گذشته روند پر فراز و نشیبی در استقلال داشت فرشید اسماعیلی است. بازیکنی که با وجود تأثیرگذاری فنی در استقلال، اما گا‌هاً اشتباهاتی مرتکب می‌شد که صدای هواداران این باشگاه را در می‌آورد. مهم‌ترین خاطره تلخ هواداران استقلال به همان دربی کذایی مربوط می‌شود که اسماعیلی ضربه پنالتی را به آسمان زد تا هنوز که هنوزه وینفرد شفر از آن خاطره به بدی یاد کند.

با این حال روند معکوس بازیکنان خط میانی استقلال در فصل جاری و عملکرد پر انتقاد برخی از بازیکنان این تیم که موجی از ناامیدی را در آستانه دربی نیز به پا کرده سبب شده تا همان فرشید اسماعیلی که به سبب فشار هواداری از استقلال رفت و لژیونر شد و اکنون نیز عضو باشگاه نساجی مازندران است به یک گزینه جدی برای بازگشت به استقلال تبدیل شود.


حتی در این راستا مذاکراتی به طور غیرمستقیم میان دو طرف انجام شده و اگر اسماعیلی بتواند در نیم‌فصل رضایت مدیران باشگاه نساجی را به دست آورد می‌تواند دوباره پیراهن استقلال را مال خود کند.

البته به دست آوردن این بازیکن منوط به هزینه مدیران باشگاه استقلال است و باید دید علی خطیر آیا قادر به فراهم کردن بودجه مناسب هست یا خیر؟!

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.