صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: معدن مساله پرظرفیتی است که کشور کمتر در ارتباط با این موضوع ورود پیدا کرده است.

به گزارش شهرآرانیوز، حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر امروز، ۲۲ آذر‌ماه، در سومین همایش تخصصی معدن با رویکرد بررسی مشکلات و معضلات حقوقی بهره‌برداران معادن استان که سالن اجتماعات اتاق بازرگانی خراسان رضوی برگزار شد، اظهار کرد: معدن مساله پرظرفیتی است که کشور کمتر در ارتباط با این موضوع ورود پیدا کرده است.

وی بیان کرد: دو هفته پیش مسائل و مشکلاتی در حوزه سنگ و معدن مطرح شد که من در تهران کارشناس‌های کمیسیون را درگیر این موضوع و پیگیری آن کردم. از جمله مشکلات در حوزه بهره‌برداری و مسایل مختلف بود.

پژمانفر عنوان کرد: تلاش ما در قانون برنامه هفتم این بود که حوزه معدن برخلاف گذشته جدی گرفته شده و حمایت‌هایی در این حوزه هم در معادن بزرگ و هم کوچک‌تر داشته باشیم که توجیه اقتصادی داشته باشند و فعالیت‌های خود را انجام دهند.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در حوزه ارزش افزوده مشکلاتی وجود دارد. باید در زمینه پرونده‌های حوزه مالیاتی که متوقف است با نگاه مثبت در جهت حل مشکل اقدام شود.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.