صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

احتمال محرومیت گولسیانی

  • کد خبر: ۲۰۰۵۵۴
  • ۲۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۱
  • ۷
فیلمی از گولیسیانی، مدافع پرسپولیس در فضای مجازی دست به دست شده که احتمال محرومیت این مدافع را قوت بخشیده است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، در جریان بازی استقلال و پرسپولیس اتفاقات ریز و درشت بسیاری رخ داده که هر یک دستمایه‌ای است در دست طرف‌ها تا دیگری را محکوم به حاشیه‌سازی و رفتار‌های غیرورزشی کنند.


دراین میان فیلمی از گولیسیانی در فضای مجازی دست به دست شده که نشان می‌دهد او می‌خواهد رفتار نامناسبی را با یکی از بازیکنان استقلال انجام دهد. در این فیلم گولیسیانی به حالتی که قصد دارد با پرتاب آب دهان به سمت بازیکن استقلال حمله کند دیده می‌شود.

طبق قوانین حتی اقدام به چنین رفتاری با محرومیت‌های سنگین از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مواجه خواهد شد و باید دید که ناظر بازی چنین صحنه‌ای را گزارش خواهد کرد و یا خیر؟!

اگر اقداماتی علیه چنین رفتاری انجام شود، ممکن است مدافع پرسپولیس با محرومیت رو به رو شود. درواقع استقلالی‌ها امیدوارند رفتار گولیسیانی علیه صالح حردانی به دقت از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مورد موشکافی قرار بگیرد. 

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۹
لنگ در حسرت جام آسیا
۱۳:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۸
این باید شدیداً تنبیه بشه تا دیگر از این حرکات در زمین فوتبال مشاهده نشه ،لنگیا دم از اخلاق نزنید اینم یکیش
معین????
۱۶:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۷
لنگیها این حرکات نمیبیند.ادعای بازیکن بااخلاق هم میکنند.بایدمحروم بشه
محسن
۱۳:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۷
باید محرومش کنند تا از این کارها نکنه کمیته انظباطی برای همین موارد تشکیل شده
مصطفی
۱۳:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۸
هر وقت بازیکنهای کیسه رو بخاطر کتک زدن هوادارهاشون توی فرودگاه اهواز محروم کردن بعد بیان بخاطر احتمال اقدام به تف کردن گورگی رو محروم کنن.
یدی۶۶
۰۳:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۷
سلام چرا همواره به دنبال حاشیه سازی ورفتار نام مناسب برای دیگران هستید به قول مرحوم علی انصاریان که می گفت چرا نمی گذارید حال مردم خوب باشد یا سروش رفیعی که گفته می شود با فوتبال حال مردم را خوب کنیم چرا ؟؟؟؟واقعا برای خیلی از دوستان خبر نگار ورزشی متاسفم که سواد زیبا نوشتن برای خوب شدن حال مردم را ندارند این همه زیبایی در فوتبال وجود دارد ولی شما ؟؟؟؟
حبیب
۲۱:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۶
.اربهانه ای شد که گلمحمدی درموردبازی ضعیف تیمش بویژه درنیمه دوم درمقابل کم مهره ترین استقلال تاریخ موردنقد جدی قرارنکیره. درمقابا استقلال حداقل چهارصحنه مشکوک به پنالتی درمحوطه جریمه حریف داشت