صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

فرشید اسماعیلی که امروز در ترکیب تیم نساجی مقابل استقلال قرار می‌گیرد یکی از گزینه‌های بازگشت به استقلال در نقل و انتقالات نیم‌فصل محسوب می‌شود.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، یکی از چهره‌های ویژه بازی امروز استقلال و نساجی قائمشهر بدون شک فرشید اسماعیلی است. بازیکنی که بعد از انتقادات بسیار هواداران استقلال، ناچار به ترک این تیم شد.

وضعیت بسیار اسفبار خط میانی استقلال، اما سبب شده بار دیگر نام فرشید اسماعیلی برای بازگشت به این تیم سرزبان‌ها بیفتد و حتی منتقدان دیروز این بازیکن بگویند که او از تمام هافبک‌های کنونی استقلال وضعیت فنی بهتری داشت.


این موضوع باعث شد تا اسماعیلی به‌طور بالقوه به یکی از گزینه‌های جدی بازگشت تبدیل شود، اما تحقیقات درباره وضعیت احتمالی این بازیکن با استقلال نشان می‌دهد که جواد نکونام نیز اسماعیلی را زیرنظر دارد و هیچ بعید نیست که در نیم فصل از مدیران باشگاه استقلال بخواهد در راستای بازگرداندن این بازیکن با مدیران باشگاه نساجی مذاکره کنند.

بازی امروز در واقع می‌تواند یک نقطه عطف در بازگشت احتمالی اسماعیلی به استقلال باشد. بدون شک عملکرد این بازیکن مقابل استقلال تأثیر بسیاری در به سرانجام رسیدن پروژه بازگشت او به استقلال خواهد داشت.  

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.