صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

یک مقام مسئول:

تعویق ۳ ماهه بازپرداخت وام‌های قرض‌الحسنه به زودی اجرا می‌شود

  • کد خبر: ۲۰۱۴۳
  • ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۹
شیوع کرونا در کشور موجب رکود و افت شدید در کسب و کار‌ها شده که بر این اساس شورای پول و اعتبار در مصوبه ای، پرداخت اقساط را به تابستان سال آینده موکول کرد تا فشار از مردم کاسته شود.

به گزارش شهرآرانیوز،  شورای پول و اعتبار مصوب کرد که اقساط تسهیلات صاحبان کسب و کار و نیز اقساط تسهیلات قرض‌الحسنه کلیه اشخاص، طی ماه‌های اسفند ۹۸ و فروردین و اردیبهشت ۹۹ بدون وضع هرگونه جریمه یا کارمزد به زمان انتهای اقساط آن‌ها منتقل شود، اما برخی بانک‌ها همچنان پیگیر اقساط خود بوده و حتی برداشت قسط از حساب مشتریان همچنان ادامه دارد.


محمد رضایی دبیر شورای هماهنگی بانک‌های استان یزد با اشاره به نگرانی مردم از پیامک‌های دریافتی از سوی بانک‌ها در خصوص اقساط بانکی اظهار داشت: شورای پول و اعتبار مصوب کرد کسانی که تسهیلات غیرجاری دارند و در حال پرداخت اقساط خود هستند به خاطر شیوع کرونا و تعطیلی‌هایی که اتفاق افتاد پرداخت اقساط به سال آینده موکول شود.

 

رضایی با بیان اینکه دریافت اقساط به صورت سیستمی انجام خواهد شد تا جریمه و معوقه به حساب مشتریان ثبت نشود اضافه کرد: این موضوع از ردیف بانکی خارج خواهد شد و بانک نیز پیگیری در خصوص اقساط نخواهد داشت بنابر این جای نگرانی نیست، چون به زودی این مصوبه اجرایی و از سوی بانک‌ها در سیستم بانکی اعمال خواهد شد.


منبع: ایلنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.