صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

شواهد و گزارش خبرنگاران خارجی نشان می‌دهد که صهیونیست‌ها در بیمارستان کمال عدوان غزه، نه تنها کادر درمان و بیماران را مورد ضرب و شتم قرار داده‌اند بلکه به اجساد دفن شده نیز رحم نکرده‌اند.

به گزارش شهرآرانیوز، به گفته کارکنان و بیماران بیمارستان کمال عدوان در شمال غزه، نظامیان صهیونیستی در حمله به این بیمارستان نه تنها بیماران و کارکنان درمانی بیمارستان را مورد ضرب و شتم قرار داده بلکه به اجساد داخل بیمارستان نیز هتک حرمت کردند. سگ‌های آموزش دیده به بیماران حمله می‌کنند و حتی گزارش شده به بعضی از پزشکان شلیک شده است.

ارتش اسرائیل ادعا می‌کند که نیرو‌های حماس از این بیمارستان به عنوان پایگاهی برای حمله به آن‌ها استفاده می‌کند، ولی حضور نظامیان اسرائیلی باعث نشده تا هیچ شواهدی مبنی بر حضور نیرو‌های حماس در این بیمارستان پیدا شود.

به گفته شاهدان عینی و خبرنگاران خارجی حاضر در این بیمارستان، تقریباً تمامی کادر درمانی بیمارستان به طور توهین آمیزی از سوی نظامیان اسرائیلی مورد بازجویی قرار گرفته و در بیشتر مواقع اتهام همکاری با حماس به پزشکان زده شده است.

اسرائیلی‌ها مدعی هستند حماس از بیمارستان‌ها به عنوان پایگاه نظامی استفاده می‌کند و هدف قرار دادن این بیمارستان‌ها ضروری است.

بر اساس این گزارش نظامیان صهیونیستی برای بیرون آوردن اجساد دفن شده در محوطه بیمارستان از بلدوزر استفاده کردند.

حسام ابوصفیه، رئیس خدمات اطفال بیمارستان گفت: نظامیان اسرائیلی صبح روز شنبه قبر‌های دسته‌جمعی کشته شده‌ها را هتک حرمت کردند و اجساد را با بولدوزر بیرون کشیدند و آن‌ها را له کردند. من قبلاً چنین چیزی را ندیده بودم.

رئیس پرستاری بیمارستان، عید صباح، و یک پرستار دیگر به نام اسماء همین گفته‌ها را تکرار کردند.

تصاویر ماهواره‌ای گرفته شده نیز محوطه حفاری شده محوطه بیمارستان را نشان می‌دهند.

منبع: ایرنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.